February 12, 2003
Relaxia wrote: Odelad = 1:1?
Nej jag hittar inget TRAS/CAS etc. Vet att jag hade det på det Epox-kort jag hade för något år sedan.:(
1:1 är det du ska köra för optimal prestanda, ja. Om du inte kan ändra timings är det inte mycket du kan göra... Köpa nytt kort, kanske, du verkar ha pengar iaf...:P
Skulle rekommendera ett ABIT AN7, Arne Ankas gjorde 250FSB direkt ur kartong och kan mata 3.3 volt till minnena, har jag för mig. Ska köpa ett själv när jag får råd.
March 14, 2004
Mean Machine wrote: [quote=Relaxia]Odelad = 1:1?
Nej jag hittar inget TRAS/CAS etc. Vet att jag hade det på det Epox-kort jag hade för något år sedan.:(
1:1 är det du ska köra för optimal prestanda, ja. Om du inte kan ändra timings är det inte mycket du kan göra... Köpa nytt kort, kanske, du verkar ha pengar iaf...:P
Skulle rekommendera ett ABIT AN7, Arne Ankas gjorde 250FSB direkt ur kartong och kan mata 3.3 volt till minnena, har jag för mig. Ska köpa ett själv när jag får råd.
Snarare 260 😛
Edit: Äh... Tänkte på Lanparty kortet
November 5, 2002
Nja, jag har nog lekt färdigt nu. När jag får dit vattenkylningen kanske jag försöker lite hårdare.
När jag köper nytt mobo blir det nog ett A64 system. Om något år kanske. Ser xp-m processorerna lite som en investering oxå. Kan köra svala servrar i framtiden. De behöver ju knappast vara klockade lixom.
1 Guest(s)