September 7, 2001
September 7, 2001
tackar Naughtyboy_2000 jag har suttit hela natten å läst om bästa steppingen å du har rätt den är grymm
nu tänkte jag fråga vart i sverige kan man köpa en agoga-y steppad cpu där man kan fråga om dom kan kolla vad det är för stepping.
vet ni nån bra affär där det är bra service
som kan kolla upp det??
May 23, 2001
Hos: http://www.styggapojken.com så kan du få reda på vilken stepping dom har inne iaf.
Via E-Mail då
[ Detta Inlägg ändrades av: newbee den 2002-02-09 10:51 ]
October 9, 2001
February 9, 2002
Stepping i prosessorsammenheng er små forandringer som blir gjort i prosessorer av samme type for å oppnå høyere hastighet og/eller fikse feil og/eller redusere strømforbruket/effektutvikling. Det er derfor noen noen prosessorer overklokker bedre enn andre enda de har samme hastighet originalt.
December 19, 2000
On 2002-02-09 09:02, gamma^ray wrote:
tackar Naughtyboy_2000 jag har suttit hela natten å läst om bästa steppingen å du har rätt den är grymm
nu tänkte jag fråga vart i sverige kan man köpa en agoga-y steppad cpu där man kan fråga om dom kan kolla vad det är för stepping.
vet ni nån bra affär där det är bra service
som kan kolla upp det??
Om du gör en beställning på Komplett.se å sedan ringer dem å anger ditt beställnings nummer å säger vilken stepping du vill ha så hjälper dem dig så mycket dem kan med det....brukar inte vara några problem.
Lycka till!!!!
1 Guest(s)