March 5, 2002
Pessimisten wrote: det kan bli fel i grafiken om man spelar DOOM3 med ett överklockat grafikkort enligt tillverkarna.
Självklart, otillräcklig kylning/ostabila spänningar (klent agg) eller rent av maxat grafikkort. Det är ju överklockat. (att detta inte sker i andra spel är för att Doom 3 belastar graffet mer än andra spel).
September 2, 2003
Varför la du till "i doom3" i topic? Det förbryllar en hel del. Skall jag vara ärlig förstår jag inte vad du menar, undrar du vilket av 6800Ultra/GT som är bäst eller vilket av dem man kan framgångsrikt klocka bäst? Eller försöker du få svar på vilket av dem som är bäst optimerade för d3?
Men du har ju skrivit klockar "mest", vad menar du med det? Helt ärligt får du göra ett bättre försök med att förklara vad du vill ha svar på.
gl hf.
March 13, 2003
galningen wrote: Varför la du till "i doom3" i topic? Det förbryllar en hel del. Skall jag vara ärlig förstår jag inte vad du menar, undrar du vilket av 6800Ultra/GT som är bäst eller vilket av dem man kan framgångsrikt klocka bäst? Eller försöker du få svar på vilket av dem som är bäst optimerade för d3?
Men du har ju skrivit klockar "mest", vad menar du med det? Helt ärligt får du göra ett bättre försök med att förklara vad du vill ha svar på.
gl hf.
precis, man fattar inte riktigt varför du skulle vilja veta vilket av korten som kommer upp flest mhz i just det spelet, men o andra sidan så kanske du menar vilket kort som har bäst prestanda...men som sagt, frågan förvirrar :E
1 Guest(s)