July 30, 2010
Jag tänkte göra en tråd där ni kan posta systemprestanda i programmet PerformanceTest v7.0. Ett bildbevis är ett krav + att det står erat nickname i programmet. Man skriver in det i Edit i menyn och sedan Preferences... Det går att byta baselines med varandra om man sparar resultatet, men för att man ska kunna läsa in andras resultat så måste man regga programmet. För er som inte vill köpa programmet så kan ni använda det fullt ut i 30 dagar innan ni måste köpa det om jag minns rätt. Jag personligen har köpt programmet. Tror det inte kostade 200:- när jag köpte det och nyckeln hamnade i e-mailen sekunden efter. Jag har tänkt göra ett diagram för AMD och ett för Intel annars är det väl risk för att det bara blir Intel överst är jag rädd 😀
Så här skriver ni in era nicknames
1.
[Image Can Not Be Found]
2.
[Image Can Not Be Found]
3.
[Image Can Not Be Found]
July 30, 2010
Topplistan för AMD Eliten
[Image Can Not Be Found]
Topplistan för Intel Eliten
[Image Can Not Be Found]
Blandade Intel och AMD CPU Mark i PerformanceTest v7.0
[Image Can Not Be Found]
Får se om jag gör en med trendlinje eller vad det heter i Excel. När jag skriver "?" på sista bilden så är jag inte 100% säker på vad ni har för processor. Fullversionen är bra för den skriver ut det automatiskt vad man har för processor om man kollar noga på min bild med mitt resultat. Snorch CPU resultat syndes inte så jag skrev 0,0 på honom
June 8, 2006
July 30, 2010
Vet inte om själva rotationshastigheten har med dataöverföring att göra, men du kan ju som sagt testa
Edit
Ok, här är mitt resultat och det är för AMD
[Image Can Not Be Found]
***Uppdaterat 2011-10-15 Ny processor Phenom II x6 1100T@4.0GHz***
July 30, 2010
Swedish Berserk;1270112 wrote: Jag får också vara med och leka! Gav den stationära datorn en svängom nu med den nya kylningen! Här är mitt resultat!
***Bild***
Nu får snart någon med Intel vara med annars tar jag förstaplatsen där med föräldrarnas gamla P4 burk! 😉
Hahaha, den va bra (skämtet om Intel alltså). Det bästa som finns med Intel i är en P4
1 Guest(s)