December 5, 2001
silversurfer2 wrote: Hade vanligt vatten i utan glykol eller ww och fick en vit hinna av något i slangarna. Någon som vet vad det kan bero på och vad man gör för att få bort det eller motverka det?
Har du vanligt kranvatten och dessutom har ett kopparblock och en radiator av aluminium blir det avlagringar.
October 16, 2003
Sardaukar wrote: [quote=silversurfer2]Hade vanligt vatten i utan glykol eller ww och fick en vit hinna av något i slangarna. Någon som vet vad det kan bero på och vad man gör för att få bort det eller motverka det?
Har du vanligt kranvatten och dessutom har ett kopparblock och en radiator av aluminium blir det avlagringar.
om 10 år ja...
men det vita har jag ingen aning om vad det kan vara... mina slangar blev vita när jag hade glykol i men inte nu när jag inte har det längre...
December 5, 2001
Bogus^ wrote: [quote=Sardaukar][quote=silversurfer2]Hade vanligt vatten i utan glykol eller ww och fick en vit hinna av något i slangarna. Någon som vet vad det kan bero på och vad man gör för att få bort det eller motverka det?
om 10 år ja...
men det vita har jag ingen aning om vad det kan vara... mina slangar blev vita när jag hade glykol i men inte nu när jag inte har det längre...
Det tar inte 10 år om du kör med kranvatten.
November 6, 2004
silversurfer2 wrote: Vitt slemm i slangarna?
August 11, 2004
Nerevarine wrote: [quote=silversurfer2]Vitt slemm i slangarna?
http://ungdomsmottagningen.se/ 😮
hehe
2 Guest(s)