January 1, 2003
Vecna wrote: Nu menade jag inte bara koppar banor, vilket material ledningarna är av på minnen har jag inte brytt mej i att ta reda på alls. Faktum kvarstår att ledningar utvidgas av värme och vad du har fått iden ifrån att banor endast utvidgas vid smältpunkten vet jag inte. Värme överlag utvidgar banor av alla dess slag oberoende av material och behöver inte ens vara i närheten av smältpunkten för att utvidgas...
Vi pratar inte om allmän utvidgning pga värme, vi pratar om permanent utvidgning.
Vilket jag påstår inte är möjlig, iallafall inte under dessa temperaturer.
Edit: Jag har skickat ett mail till Official Corsair Memory Support Forum om detta, de borde ju veta.
January 1, 2003
Snorch wrote: Ja eller oxå så bara provar man att bränna in å ser om de funkar.. och då var de inge mer med de...
Om det funkar betyder det att det alltid funkar?
Om det inte funkar betyder det att det aldrig funkar?
Hur vet man att det inte var en tillfällighet och inte berodde på något annat?
Om du ber en bön om att det skall regna i morgon och det regnar dagen efter...
January 1, 2003
kran wrote: bra. blir ska bli intressant att se vad dom svarar på din fråga.
Ja, man vill ju gärna veta, inte bara tro.
OM det nu är sant så kommer jag att kunna klocka min något så grymt eftersom jag kört SETI@Home på den i över ett år...
January 8, 2003
Det enda jag vet med säkerhet 'r att ma ninte alls kan klocka helt nya grejer lika långt som inkörda grejer, sen så ska ma nju såklart ha tur för att nå långt, även de bästa sakerna ka nman ha problem med att klocka. Som en serie med Barton 2500+ som bara gick till 2,2 Ghz hur man än gjorde. Hur ska ma nannrs förklara att man bara kommer till en viss gräns å sedan kommer längre efter nån vecka? Detta gäller såklart nya saker, har de nått sin max gräns så har de ju, å då kvittar det vad man gör.
February 3, 2003
Jag gjorde så att jag kom max upp i 177 med min prolle innan och sedan körde jag den fullt i det ett tag...INbränningen då...Och sedan kunde ja komma lite högre varje gång...Förklara det??Den blir inte kallare av att vara igång...Och inte fan blev det kallare i rummet...
Moppeder alt. alla motordrivna fordon skulle jag tro behöver en s k inbränning och uppvärmning innan man kan köra den fullt...
Då den utvidgas...Ser du någon likhet AakeTraak??
3 Guest(s)