March 14, 2004
moname1 wrote: [quote=ocz] Kör inte utan HS då, skaffa processorfläns och riktiga minnesflänsar... 😀
men jag har ju redan tagit bort skyddet och köpt mig en nv 3:a men jag får testa måste bara hämta lite saker hos min pappa, alkohol och sånt. jaja jag får testa annars får jag väl sätta på min whisperrock IV som ligger hemma och samlar damm.
Kör på din Whisperrock! Lätt!
Ananrs är det bara att limma på Heatspreadern...
May 17, 2004
ocz wrote: [quote=moname1][quote=ocz] Kör inte utan HS då, skaffa processorfläns och riktiga minnesflänsar... 😀
men jag har ju redan tagit bort skyddet och köpt mig en nv 3:a men jag får testa måste bara hämta lite saker hos min pappa, alkohol och sånt. jaja jag får testa annars får jag väl sätta på min whisperrock IV som ligger hemma och samlar damm.
nä inte riktigt, den blev lite böjd när jag härjade
men det löser sig nog. Jag har ju minneskylare till övers hemma så
det är ju bara att såga av delarna på nv3:an som kyler minnet och sätta
på dom som jag har här i BHA.
March 14, 2004
moname1 wrote: [quote=ocz][quote=moname1][quote=ocz] Kör inte utan HS då, skaffa processorfläns och riktiga minnesflänsar... 😀
Gör så. Gärna en 80mm Delta på Whisperrocken... 😉
May 17, 2004
ocz wrote: [quote=moname1][quote=ocz][quote=moname1][quote=ocz] Kör inte utan HS då, skaffa processorfläns och riktiga minnesflänsar... 😀
Gör så. Gärna en 80mm Delta på Whisperrocken... 😉
men jag köpte ju silecern för att få tyst på det inte för att skapa ett litet kraftverk under skirvbordet
March 6, 2004
Jag körde med en Whisperrock IV innan jag fick tag på en volcano 11, Whisperrock:en var riktigt dålig. Vart kanske 3-5'C kallare :S
BTW, Nu har jag gjort Voltmodden 😀 Fast bara på GPU:n än så länge...
Jag fick 5870 poäng innan min voltmodd, efter så fick jag 6402 poäng.
Orginal frekvenser på mitt kort är 400/700Mhz, som jag kunde klocka till 470/850Mhz, och efter v-mod så vart det 570/850Mhz. Ganska bra OC, eller hur?! 🙂
Jag kunde tyvärr inte klocka högre pga värmeutvecklingen (men snart är det vinter-tider :P)
Jag ska nog kunna skrämma upp den i 6500 poäng med bara gpu v-mod.
March 14, 2004
Casy wrote: Jag körde med en Whisperrock IV innan jag fick tag på en volcano 11, Whisperrock:en var riktigt dålig. Vart kanske 3-5'C kallare :S
BTW, Nu har jag gjort Voltmodden 😀 Fast bara på GPU:n än så länge...
Jag fick 5870 poäng innan min voltmodd, efter så fick jag 6402 poäng.
Orginal frekvenser på mitt kort är 400/700Mhz, som jag kunde klocka till 470/850Mhz, och efter v-mod så vart det 570/850Mhz. Ganska bra OC, eller hur?! 🙂
Jag kunde tyvärr inte klocka högre pga värmeutvecklingen (men snart är det vinter-tider :P)
Jag ska nog kunna skrämma upp den i 6500 poäng med bara gpu v-mod.
Vill se 600MHz core!!
Grattis!!
3 Guest(s)