April 10, 2001
Jag förstår dock fortfarande inte hur du kan tro att det är ditt OS som har dödat hårdvaran?? Har du varit inne i burken och lyckats få loss kylningen eller liknande?
Har du klockat grejjorna utan att ha tillräklig kylning?
I vilket fall som hellst så kan det inte ha med XP att göra. Ett OS bränner inte ner hårdvara.
August 23, 2001
August 25, 2001
On 2001-11-05 15:23, gorg wrote:
Kan någon nämna några fördelar med att byta från win2k till XP? Jag ser inga direkt..
En stor fördel är att XP är helt bakåtkompatibel med win98, dvs du kan köra alla spel i XP som funkar i 98:an, det klarar inte w2k av. Dessutom är det ganska smärtfritt att gå från w2k till XP, finns ngn konverter som ska funka. Sen är det ju sen gammalt att Solaris 8 och Linux kärnor är det bäst som finns när vi pratar om OS .
August 2, 2001
On 2001-11-05 12:55, JB54 wrote:
Ha ha.... så kan det gå... jag har sagt det förr och säger det igen... kör med Win 98 andra utgåvan.. funkar huuur bra som helst och är fortfarande det bästa operativsystemet!
Måste fan hålla med.. 98 e mycket bra för att vara så gammalt. Det e stabilt och kompatibelt med det mesta. Det är mellan w2k, 98 och XP nu. ME suger balle.
On 2001-11-05 17:59, CHoi wrote:
vem fan har "laglig" KOPIA??? ;P
Öööhh, finns det "lagliga" kopior på några program????
Det är väl kopiorna i sej som är olagliga juh...
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)