November 12, 2001
August 9, 2001
August 17, 2001
Hmm... Windows ME är det absolut segaste oparativsystem som finns. Pröva att installera lite nya drivrar istället förr att köra på de som är inbyggda i XP.
personligen har jag aldrig haft bättre spelprestanda än i XP. Jag har kört i 98/Me/2000sp2 så jag vet vad jag snackar om. Dessutom är det inte Detonator 4's förtjänst heller eftersom jag kör med 12.60.
November 7, 2001
Instämmer fullständigt med föregående talare. Har inga som helst problem med spelprestanda i XP:n. Jag fick till och med 150 poäng extra i 3dmark2001 när jag installerade senaste detonator-drivisarna.
För övrigt kah jag tillägga att ME aldrig fungerat bra för mig då jag hadde åtskilliga hängningar i ME och fick ständigt strula med nya drivisar och 4-1 m.m.
November 4, 2001
ME är ett riktigt skummt (hmm... är det två st m i skumm?). Det funkar perfekt för en del / på en dels datorer... För mig funkade det dock mkt bra. Jag bytte dock till xp pga bättre stabilitet. Men jag vet inte om jag upptäckte så många revolutionerande nyheter, en del spel funkade inte längre, men det kompenserades av mkt snabbare windows i många andra applikationer... Så för mig spelar OS:et ingen större roll...
Kör för tillfället WinXP, WinME, BeOS, Red Hat, Win 98
[ Detta Inlägg ändrades av: Bleedin Radar den 2001-11-12 20:46 ]
June 8, 2001
XP är suveränt. Skulle dock vilja ha Home edition hellre än Pro, som innehåller för mycket grejer som man inte använder.
Någon som har Audigy och XP? Funkar EAX och resten bra eller?
Ska snart beställa Audigy bulk, från itbutikken.dk
NOLF? Är det någon som har det fungerande med w2k pro eller WinXP?
[ Detta Inlägg ändrades av: Kaleid den 2001-11-12 22:26 ]
December 22, 2000
att du skriver sådana här saker är p.g.a en enda anledning. du kan inte tillräckligt om operativsytem för att få det att funka.
jag har fått både windows 2k burkar och xp burkar att slå vilken j**la Milleníum burk som helst på fingrarna både i hastighet och i stabilitet.
Allt hänger på konfiguration och omptimering av såväl hårdvara som mjukvara.
Något som du tydligen inte är kapabel till.
March 29, 2001
On 2001-11-12 20:45, Bleedin Radar wrote:
ME är ett riktigt skummt (hmm... är det två st m i skumm?). Det funkar perfekt för en del / på en dels datorer... För mig funkade det dock mkt bra.
Håller med. MIN erfarenhet är den att ME-versionen visats sig vara påtagligt stabilare, än t.ex. Windows 98, 2-ed. Åtminstonde på mina två senaste dator-konfigurationer. Märkligt. XP-versionen är förstås stabilast av dem alla.
[ Detta Inlägg ändrades av: Raffe den 2001-11-13 00:13 ]
2 Guest(s)