February 4, 2002
Nu är jag less på min XP1800 som inte går högre än 1665mhz och jag har förstått att det är steppningen på processorn som är problemet Så nu blir det att beställa en ny XP1800 Frågan är bara vilken steppning jag ska ha på den Många snackar ju om att AROIA och AGOIA ska va dom bästa till XP1600 men till 1800:an då är det samma som gäller Vilka erfarenheter har ni
September 6, 2001
Som jag sagt innan så e min 1533@1910 (låst) av "skitsteppingen" AGOIA 9 (det är 9an som folk anser vara den sämsta AGOIAn)
Så, AGOIA e en bra stepping, det gäller bara att få rätt propp... dvs att ha ren jevla tur. Eller som jag, jobba på ett datorföretag o ha för mycket tid över så att man sitter o provklockar alla propparna på lager 😉
February 4, 2002
nemos wrote: Som jag sagt innan så e min 1533@1910 (låst) av "skitsteppingen" AGOIA 9 (det är 9an som folk anser vara den sämsta AGOIAn)
Så, AGOIA e en bra stepping, det gäller bara att få rätt propp... dvs att ha ren jevla tur. Eller som jag, jobba på ett datorföretag o ha för mycket tid över så att man sitter o provklockar alla propparna på lager 😉
Har du möjligheter att fixa fram en XP1800 som klockar jäkligt bra så är jag intresserad av att köpa den
February 4, 2002
nemos wrote: Hmmm, visst... bra o bra. Den jag hittade e ju löjlig iom att den gör 166 låst utan att gnälla. Men en som gör kring 155-160 kan jag nog gräva fram, har för mig att det var en som tyckte livet var ganska kul. Kan kolla i veckan. Det är isf en 1800 eller 1900.
Helt kanon tackar på förhand
February 4, 2002
nemos wrote: Hmmm, visst... bra o bra. Den jag hittade e ju löjlig iom att den gör 166 låst utan att gnälla. Men en som gör kring 155-160 kan jag nog gräva fram, har för mig att det var en som tyckte livet var ganska kul. Kan kolla i veckan. Det är isf en 1800 eller 1900.
Hur går det nemos
September 6, 2001
Hade verken tid eller möjlighet på hela veckan att provköra proppar tyvärr, vi var underbemannade som det var o sen gick 2 och blev sjuka... så vi sprang fram o tillbaka hela dagarna i princip. Men nästa vecka borde bli aningen lugnare, ska se om jag inte kan få tillfälle då.
1 Guest(s)