January 2, 2003
Arne Anka wrote: Den va ju riktigt rolig min nya XP1700+ JIUHB 0302WPOW Den går upp till 2100mhz på orginalvcore Och den går nog att klocka högre än 2505mhz eftersom jag ''endast'' körde en vcore på 2,075
[Image Can Not Be Found]
fy fan va nice jag har en likadan ska oca den snart 🙂
February 4, 2002
Live wrote: Nice! Är den stabil nog att köra 3D med på den nivån? Om inte vart går gränsen. Vad får du för temp? Kort sagt mer info tack 🙂
Visst går 3Dmark igenom fick förresten strax över 14100p med denna processor och oklockat Ti4200
Tempen på mitt RDA+ visar helt fel så jag har ingen aning hur varm processorn var
February 4, 2002
CONMAN wrote: Hej, jag är en ny medlem 🙂
Jag fick min 1700 t-b i fredags, kör den i 2000Mhz än så länge, har inte fått mitt 8rda+ än. Tror jag får det på måndag. Har Abit at7-max 2 nu, längtar efter mitt epox 🙂
Välkommen till NH
Ser att du också har en XP1700+JIUHB 0302 vart köpte du den nånstans och vad är dom sista bokstäverna efter 0302
February 16, 2003
Tack 🙂
Jag köpte min från http://www.hortell.se
Den är en JIUHB 0302VPAW.
Jag har bara en volkano 9+ coolmod än så länge, blir vatten kylning senare + att jag inte har fått mitt 8rda+ än 🙁
Har du kollat min sida?
February 4, 2002
Snorch wrote: [quote=Arne Anka][quote=dbn]köpte du den från danmark? ;>
Japp det är en dansk processor 😀
Fick upp den till 2518mhz och ska prova ännu högre nu
EDIT: 2530mhz
var det waterheads????
det läggs inte på nå andra utgifter om man beställer från danmark väl?
frakt??? 😕
Jo jag köpte den från waterheads Den kostar ju 799,00 DKK I svenska kronor blir det mer än 799:- så det är inte billigt direkt Sen blir det ju porto och postförskottsavgift om du inte väljer att förskottsbetala Så i slutändan så blir det en ganska dyr processor Men jag kan ändå tycka att det va värt det eftersom den klockar så bra
2 Guest(s)