February 24, 2005
Köpte Zalman 7700 Cu på Inwarehouse för 395:- lagom dyrt men Zalman är ju ett bra märke. Det stod att den var stor men jag tänkte att den får väl plats, när jag fick hem den var den STOR, tänk på det innan ni köper den. Iaf efter en del mixtrande fick jag dit den, och nu hör man inte CPU fläkten längre 😀
Men med tanke på att den väger 918G! så installerade jag en lite extra säkerhetsåtgärd, genom att sätta ett buntband längs med ytterkanten på flänsarna och sedan sätta ett annat i detta och sedan fästa det i nätagg. Sedan bara spänner man det senare buntbandet lagom mycket (inte för mycket bara)... Detta gör att den inte kan röra sig mer nedåt så att säga...
Ville bara säga att detta är ett mycket tyst alternativ som kyler bra, var försiktiga bara så går det nog bra 😎
August 16, 2004
martini wrote: har bilder på lösningen, men ingenstans att lägga upp dem, orka ungefär...
Lägg upp de här: http://imageshack.us/
February 24, 2005
Ok, här är två bilder, buntbandet tar ju upp lite yta men det borde ändå inte splea ngn roll, dessutom är den inte säkrad i sidled så man får vara fortsatt försiktig....
1 Guest(s)