July 22, 2003
Bogus^ wrote: hmm... finns den med extern? trode bara den fanns med den inuti... hela grejen försvinner ju lite om man inte kör med den.
Den är ju intern orginal men det finns en guide i bruksanvisningen om hur man ska bära sig åt för att installera en extern pump. Inget jag har behövt göra. Har inget behov av det heller 😛
July 22, 2003
ocz wrote: [quote=Blaxxor][quote=Roadkill]ville bara veta hur mycket bättre den kyler med bättre vattenflöde
Det kan nog göra en hel del, för den pumpar 300 liter i timmen nu. Skaffar man en som pumpar mer så borde det bli ännu svalare.
Har du det svalt eller?
Beror på hur man ser det 😛 Har 3 datorer igång i rummet just nu så det är lite varmt i rummet 😛 Blir ju lite varmare i vattnet då utan fläkt. Rumstempen är väl på en sisodär ~25-26 grader just nu och cpun är 43. Inte bytt vatten på ett tag heller 😛 Men det är skaplig temp för att vara passiv tycker jag 🙂
March 14, 2004
Blaxxor wrote: [quote=ocz][quote=Blaxxor][quote=Roadkill]ville bara veta hur mycket bättre den kyler med bättre vattenflöde
Det kan nog göra en hel del, för den pumpar 300 liter i timmen nu. Skaffar man en som pumpar mer så borde det bli ännu svalare.
Har du det svalt eller?
Beror på hur man ser det 😛 Har 3 datorer igång i rummet just nu så det är lite varmt i rummet 😛 Blir ju lite varmare i vattnet då utan fläkt. Rumstempen är väl på en sisodär ~25-26 grader just nu och cpun är 43. Inte bytt vatten på ett tag heller 😛 Men det är skaplig temp för att vara passiv tycker jag 🙂
Har luftkylning på min 2000+ och den ligger vanligtsvis på 33*c 🙂 Det är ingen bra luftkylning heller. Artic Cooling Coppersilent 2L... Sjukt 😕
December 31, 2001
ocz wrote: [quote=Blaxxor][quote=ocz][quote=Blaxxor][quote=Roadkill]ville bara veta hur mycket bättre den kyler med bättre vattenflöde
Har du det svalt eller?
Har luftkylning på min 2000+ och den ligger vanligtsvis på 33*c 🙂 Det är ingen bra luftkylning heller. Artic Cooling Coppersilent 2L... Sjukt 😕
Ta bort fläkten så får du din oxå pasiv så ser du skillnaden 😀
March 14, 2004
Death On Wings wrote: [quote=ocz][quote=Blaxxor][quote=ocz][quote=Blaxxor][quote=Roadkill]ville bara veta hur mycket bättre den kyler med bättre vattenflöde
Har du det svalt eller?
Ta bort fläkten så får du din oxå pasiv så ser du skillnaden 😀
Den låter ju inge, så varför??
1 Guest(s)