October 10, 2002
January 24, 2003
September 19, 2002
Finns för 295:- på http://www.icd.se
September 19, 2002
Jag kör precis så, aktiv kylning med en svintyst fläkt. Flänsen blir knappt ens ljummen... Ska bygga dit minneskylning på den med start ikväll så jag får prova maxa en del. Och ja, du kan klocka bra med den kylaren, iaf på coren. Bättre corekylning med luft kan du inte köpa, inte med samma ljudnivå iaf. Dock så kyls inte minnena som standard, utan det kräver lite hemmasnicker... Som jag ska ta mig an nu ikväll som sagt.
January 2, 2003
[ToMaHaWk wrote: ]Jag kör precis så, aktiv kylning med en svintyst fläkt. Flänsen blir knappt ens ljummen... Ska bygga dit minneskylning på den med start ikväll så jag får prova maxa en del. Och ja, du kan klocka bra med den kylaren, iaf på coren. Bättre corekylning med luft kan du inte köpa, inte med samma ljudnivå iaf. Dock så kyls inte minnena som standard, utan det kräver lite hemmasnicker... Som jag ska ta mig an nu ikväll som sagt.
har du bild? =P
September 19, 2002
Precis "en sån där zalman" är det jag använder. Har tyvärr inga bilder på minneskylningen eftersom jag inte orkat bygga den än... :bgrin: Har spelat för mkt på sista tiden, plus att jag jobbar så jag har helt enkelt inte haft varken tid eller ork... Men vi får se om det blir nån gån nu i veckan kanske. I så fall postar jag lite bilder.
March 17, 2003
kolla inte denna filmen här testar han den passiva kylningen 😉
http://7of9.keystreams.com/gam.....2_512k.wmv
September 19, 2002
Tycker den var fullt tillräcklig. :bgrin: Var ju inte mitt initiativ heller iofs, men... Har tjoffat dit lite minneskylning nu iaf, men ni får inga bilder för jag ids inte låna en kamera. Det jag gjorde var helt enkelt att jag slipade till några minnesflänsar så dom passade perfekt under zalmankylaren, sen kletade jag fast dom med arctic silver thermal adhesive & säkrade alltihop med ett par klickar från en limpistol. Min thermal adhesive var lite gammal så jag litar inte på att det sitter fast till fullo, därav limpistolens inträde... 8)
2 Guest(s)