February 4, 2003
Funderar på att köpa en, min nuvarande grafikkorts fläkt är liten och otroligt högljudd, detta ska förmodligen ändras nu.
Men jag vet inte om den passar mitt grafikkort, har kikat runt lite men har inte hittat nån kompatibilitets lista eller liknande. 🙄
Så nu undrar jag bara om det finns nån här som har erfarenhet av denna kylare.
Länk:
Zalman ZM80D-HP
EDIT: Fixade stavningen i topic.
August 7, 2003
Hmm, är inte hemma just nu men jag tror det funkar även på ett såpass "gammalt" kort. Jag köpte en och installerade på mitt Saphire 9800SE AIW kort. Helt passivt. Det följer med två stycken plattor som antingen passar till ATI (kvadratisk) eller Nvidia (mer avlång).
Inte hemma nu som sagt men det bör funka. Din fläkt sitter väl fast med "pushpins"?
Lite meck är det och man önskar man hade minst en extra hand ibland...
February 4, 2003
Hmm, är inte hemma just nu men jag tror det funkar även på ett såpass "gammalt" kort. Jag köpte en och installerade på mitt Saphire 9800SE AIW kort. Helt passivt. Det följer med två stycken plattor som antingen passar till ATI (kvadratisk) eller Nvidia (mer avlång).
Inte hemma nu som sagt men det bör funka. Din fläkt sitter väl fast med "pushpins"?
ja de sitter fast med "pushpins"
February 12, 2003
Wizard from Oz wrote:
ja de sitter fast med "pushpins"
Problemet löst. Det passar om det finns hål i kortet.
2 Guest(s)