January 29, 2007
Tjena!
Gillar din build Ticker!
...men får jag fråga av vilken anledning du kör med 4 hårddiskar?
Jag ska bygga en rigg inte långt ifrån din, men tänker använda en Raptor istället...har svårt att se fördelen med flera.
Jag kör tre hd i min nyvarande rigg, men har inte märkt någon fördel med att ha swapminnet på en annan fysisk enhet, tvärtom faktiskt då vissa defragoptimeringar inte verkar förstå hur minnes hanteringen då är upplagd...
Vad är tanken och på vilket sätt optimerar det systemet?
December 27, 2000
September 17, 2003
Vitamin-C wrote: [quote=Bjornstrom]Fy fan det var inte billigt.. Men köpa amd nu? Hehe....
han kanske har tänkt att köpa grisen i säcken och sattsa på K8L? den kommer ju med stor sannolikhet vara 2007's stora prestanda kung då intel först kommer ut med nya monster 2008 och bara en uppdatering 2007.
hur som hällst, lite off topic.
vad är det som skiljer OEM versionen av vista ultimate, som tydligen INTE är köpt från dell eller hp, från retail versionen?
det känns som att det är en vanlig retail men kallas ändå oem för den köps till hårdvara 😉
Om jag inte har helt fel så är det så att en OEM bara får lov att installeras på en dator och helt enkelt följer den enskilda datorns "liv" ... En Retail får du installera på en dator men sen flytta över till din nya när du köper ny.
July 3, 2006
nejmen, samma chassi som mig... 🙂 .. Dock har jag moddat mitt sisådär lagomt.. Take a look
http://www.sweclockers.com/alb.....m/?id=1166
Kommentera Gärna! 🙂
1 Guest(s)