June 19, 2002
OfflineFör att referera Chandler Bing:
Wait, I've seen that computer before. I was kidnapped by that computer! It took me onboard and did experiments on me! I can't have children!
Lite väl mycket lys och fluo för min del, men visst ser det lite fräckt ut. Du kan ju köra den som sänglampa också 🙂 Är lite avis på att du lyckades hitta ett koolancechassi på tippen och att du fått igång det!
Väntar med spänning på fortsättning för att se vad mer för galna idéer som kommer upp 🙂
September 29, 2003
OfflineNH|Noddan wrote: För att referera Chandler Bing:
Wait, I've seen that computer before. I was kidnapped by that computer! It took me onboard and did experiments on me! I can't have children!Lite väl mycket lys och fluo för min del, men visst ser det lite fräckt ut. Du kan ju köra den som sänglampa också 🙂 Är lite avis på att du lyckades hitta ett koolancechassi på tippen och att du fått igång det!
Väntar med spänning på fortsättning för att se vad mer för galna idéer som kommer upp 🙂
Jo det var väll min lyckodag 😀
ang ljuset, så har jag funderingar på att köra med uv-leds istället, för att "dölja" ljuskällaan. Och sen ett tonat fönster, så att man bara ser in när ljuset är tänt i lådan 🙂
September 29, 2003
Offlinedet är köpt ifrån http://www.scooter-attack.com
Skulle ha det till en moped först, men jag orkade inte fixa med den.. 🙂
Edit:
Fått lcdn nu (en grafisk) och mina uv-leds 😀
lite bilder 😀
[Image Can Not Be Found]
Lcdn 🙂
[Image Can Not Be Found]
Flyttat upp hårddisken, för att bli av med "hårddisk-racken". Gjorde detta för att få bättre plats i lådan 🙂
[Image Can Not Be Found]
Uv-diod, med en hållare 🙂
Lite bilder på hur det ser ut nu 🙂 lite jobb kvar innan den är klar 🙂
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)

Log In