December 17, 2012
Marquzz;1293116 wrote: Världens i tid räknat längsta bygglogg skulle jag tro, men det blir ju onekligen snyggt måste jag säga 🙂
Tackar! 🙂
Haha jo, har tagit "gott om tid" på mig men samtidigt har det varit en fröjd hela vägen, även om man tappat lusten lite då och då för problem men som man sedan löst. Tycker om att göra utförliga och detaljerade uppdateringar så därför det kan dröja innan de kommer ut - de tar en del tid att skriva.
Snart kommer jag med slutresultatet! 😀
December 17, 2012
UPDATE 05/03 2014 - Final Pictures av Big Bro' Prodigy!
Hejs svejs i lingonskogen!
Här kommer jag med den sista uppdateringen som många har väntat på! Egentligen borde det inte ha tagit såhär lång tid att få ut den då jag haft bilderna färdiga ett bra tag men när det kommer nya saker i livet varannan dag så är tiden knapp. Nu har jag dock tagit mig i kragen och updaten är här och jag hoppas ni tycker om den! 🙂
Som titeln lyder är det dags för final pictures på detta projekt, dvs bilderna på hur projektet slutade. Projektet tog mig ungefär 11 månader att slutföra, från början till slut (även om denna projektlogg tagit längre tid än så). Jag tycker om att ta god tid på mig för att säkerhetsställa att allt blir som jag vill samtidigt som jag lägger väldigt mycket kraft på att hålla igång denna projektlogg vilket tar bra med tid - men det har uppskattats! 🙂
Ni som har följt mitt projekt och denna logg vet att jag dokumenterat väl med både bilder och text till varje bild och att det har uppskattats 🙂 Nu när det dock är dags för final pictures kommer jag att låta bilderna tala för sig själva! 🙂 Om ni däremot har frågor så besvarar jag dem gärna.
Innan jag presenterar det färdiga projektet vill jag ännu en gång tacka mina sponsorer som gjort detta möjligt. Jag vill även tacka alla personer, och er medlemmar här på forumet, som fått mig att pusha mig själv och fortsätta jobba fast det varit en väldigt svår väg då och då. Utan varken sponsorer eller er medlemmar hade detta inte gått och detta projekt hade aldrig blivit en möjlighet. Tack, tack tusen tack! 🙂
Då var detta projektet över! Jag är både otroligt lättad över det samtidigt som det är ganska sorligt. Det har varit en väldigt rolig tid, att få modifiera något så pass mycket och att få ta del av all grym hårdvara som jag fått från mina kära sponsorer, även fast det varit väldigt svårt och frustrerande emellanåt. Jag är dock otroligt glad och nöjd att jag lyckades få det som jag tänkt mig med både utseende och funktionalitet - att trycka in E-ATX med vattenkylning i ett mITX chassi.
Jag kommer framöver att ta en paus från moddning då det tar otroligt mycket av min tid och jag måste fokusera på annat och jag har insett att det är roligare när man kan använda sin fritid fullt ut och verkligen gå in i det helhjärtat. Dessutom vill jag att varje projekt jag gör ska vara unik och inget jag tvingar fram och har idétorka just nu 🙂 Jag dyker dock upp med en eller annan recension då och då på olika hårdvara! 😉
Tack ännu en gång alla ni som läst, följt, kommenterat, kritiserat, inspirerat och helt enkelt funnits här. Jag uppskattar det enormt 🙂
PS! Rösta gärna i galleriet! 🙂
Tills vidare!
MVH
En glad nikkop.
Tack igen kära läsare!
1 Guest(s)