March 24, 2004
Tjena Veric!
Alla hål? Vad händer med alla utblåshål och insughål? Det känns som att det borde bli en bastu.
Jag har saklart en chassiflakt, 120mm och en "bay" i fram precis ovanfor HDD:n som blaser ut luften samt kyler HDD:n.
Sa det ar cirkulation saklart 😀
Jag tycker du ska testa.
September 24, 2003
Rune wrote: Jag vill ju (som alla andra) ha en tystare dator. Men jag tror inte det blir så snyggt med sånna mattor i ett chassi som har fönster. Som mitt har btw.
brollan har fönster med (disco) ljus m.m o det ser tufft ut ... får en speglande efect som både han o jag tycker är helt ok ... testa o se ... kostar ju inga stora penkisar o testa
September 17, 2001
_Rob wrote: Med lite papst-fläktar så blir den nästa ljudlös 🙂
Något som vet ett bra men tyst nätagg för en lagom peng?
Kika runt bland recensionera här på NH så får du se. Annars tycker jag det vore en god idé att slänga in en Papst-fläkt i ditt nuvarande nätagg.
_Rob wrote: Att det blev ett par grader varmare kan man leva med, iaf jag.
Detta uttalande kom före du sade
_Rob wrote: Jag fick faktiskt 2 grader kallare, men det är nog bara för mig. Nu går luften i rätt riktning ocg slipper "störas" på vägen. Chassit "läckte" som ett såll tidigare.
Hur skall du ha det?
June 9, 2004
ser bra ut... provade det engång men de okte ut uigen efter bara någon vecka... folien gör så att den isolerar alla värme oxå... :hrm:
Bättre att köra med dämpningsmaterial som e avsett för datorlådor... eller iaf som inte suger åt sig värmen....
men tyst blev det, right 🙂
2 Guest(s)