September 19, 2002
Nu blev det bara en enda slinga trots allt... 🙁
Dock dubbla radiatorer på slingan, samt att jag bara kör vattnet på cpu'n då jag inte kunde klocka mer med vatten än med luft. Dock så tampas jag med lite läckage just nu. Har för dåliga fästanordningar för slangarna nu, men väntar hem ett gäng bra slangklämmor imorgon.
August 16, 2002
[ToMaHaWk wrote: ]Nu blev det bara en enda slinga trots allt... 🙁
Dock dubbla radiatorer på slingan, samt att jag bara kör vattnet på cpu'n då jag inte kunde klocka mer med vatten än med luft. Dock så tampas jag med lite läckage just nu. Har för dåliga fästanordningar för slangarna nu, men väntar hem ett gäng bra slangklämmor imorgon.
mmkay jag kör med buntband som jag drar åt som bara fan med ett sånt där dragverktyg...
September 19, 2002
Bogus^ wrote: :D/ :D/ :D/ VI VILL HA BILDER!!! :D/ :D/ :D/
Ge mig nånstans att ladda upp bilder så kan jag väl knäppa ett par kassa bilder på slutresultatet, inte för att det egentligen blev så mycket att se på i slutändan men... Som ett vanligt vattenkylningssystem fast med två radiatorer i ett lianli... 😕
February 8, 2003
September 19, 2002
XiRe`uNga wrote: looking great there mejjt .... men du ... är det metallhålsåg ? ... eller bara trä ? .... letat överallt efter sådana ...hittade inga med 80,90,120 mm hål 🙁
Det är en metallhålsåg, ja. Dock så är det 116mm tror jag, finns inte just 120. Men det blir perfekt passform till "hålet" i fläkten. Men den kostade runt 700:-, så billiga är dem inte. 😉
January 4, 2001
[ToMaHaWk wrote: ][quote=Bogus^]:D/ :D/ :D/ VI VILL HA BILDER!!! :D/ :D/ :D/
Ge mig nånstans att ladda upp bilder så kan jag väl knäppa ett par kassa bilder på slutresultatet, inte för att det egentligen blev så mycket att se på i slutändan men... Som ett vanligt vattenkylningssystem fast med två radiatorer i ett lianli... 😕
Galleriet?
January 6, 2003
[ToMaHaWk wrote: ][quote=XiRe`uNga]looking great there mejjt .... men du ... är det metallhålsåg ? ... eller bara trä ? .... letat överallt efter sådana ...hittade inga med 80,90,120 mm hål 🙁
Det är en metallhålsåg, ja. Dock så är det 116mm tror jag, finns inte just 120. Men det blir perfekt passform till "hålet" i fläkten. Men den kostade runt 700:-, så billiga är dem inte. 😉
Ett liten komentar angående hålsågar så finns det visst exact 120mm det finns storlekar från runt 10-200mm så det ska bara vara å fråga hos din lokala järnaffär om de kan beställa hem.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
1 Guest(s)