March 14, 2001
Snowman89 wrote: skulle detta kunna funka om den första pumpen inte orkar pumpa upp hela vägen?
tank-pump-radiator-pump-vattenblock-tank
för om den första pumpen inte orkar pumpa upp vattnet hela vägen skulel de gå att sätta det en andra pump som jag visade?
Ja det borde inte vara några problem i förutsättning att det är två identiska pumpar..
November 18, 2003
Snorch wrote: [quote=Snowman89]skulle detta kunna funka om den första pumpen inte orkar pumpa upp hela vägen?
tank-pump-radiator-pump-vattenblock-tank
för om den första pumpen inte orkar pumpa upp vattnet hela vägen skulel de gå att sätta det en andra pump som jag visade?
Ja det borde inte vara några problem i förutsättning att det är två identiska pumpar..
okej bra för ja vet inte om min l20 kommer orka pumpa upp vattnet, kom men fet update snart, har kapat ur på sidan av upsboxen nu o satt in galler där o snart ska ja måla den i silver och sen sätta fast den under lådan så snart e allt klart just nu fattar bara vattenblock 🙁
November 18, 2003
NH|Noddan wrote: Vad händer här? 🙂 du var ju snart fetklar sa du? 🙂
joo e bara kvar o borra hål i lådan måla den silver och monterna den under dator lådan, men har inte fixat något för ja har inget vattenblock så ja håller på o letar efter det, tror att ja kommer att updatera i veckan nu för då ska ja ta o borra alla hålen tror ja
1 Guest(s)