March 10, 2003
Nice idé .. ogillar att man har isär en såpass bra dator .. men men.
Kanske detta projektet du sett innan ( http://www.mini-itx.com/projec.....reframepc/ )
Dock har denna killen en ganska tjock tavla.. din borde kunna bli lite smalare kanske.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
July 5, 2002
September 17, 2001
Coore wrote: [quote=SiBBoR]man skall modda bra datorer. det är vågat. go modder!
Inte det att en annan inte vågar, det är det att en annan inte har råd att ha en sån dator bara hängande på väggen för att visa bilder... 🙂
Klart som fan man vågar.
oj, missade visst ditt meddelande :/. Nae, klart ekonomin sätter sina gränser i moddandet, men denna moddaren hade väl flera likvärdiga laptops hemma, eller sviker minnet mig?
Blir så ruskigt sugen på att modda själv, men har inte pengar flera månader framöver, om jag inte får sålt min digitalkamera. Så om ngn är intressera var vänliga att hotja. Btw, kameran är en Canon PowerShot A70 + 128MB minne i fint skick :D. Jeje.. vad jag skulle vilja modda är en Xbox; kyla den passivt, fixa mer minne, chippa den osv. Göra en simpel och svensk guide av det hela. suck, för detta behövs verkligen pengar.
1 Guest(s)