June 28, 2002
Här kommer några nya bilder på mitt sleevade nätagg samt hur det ser ut efter montering i lådan. Jag har även installerat en fläktkontroller ( Aerogate II) för att kunna styra fläktarna och samtidigt hålla koll på temperaturerna.
Först några bilder på nätagget:
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
Bild på fläktkontrollern:
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
Bilder från lådan (har inte det gröna lysröret igång):
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
Lurar fortfarande på motiv till gravyren *hmmm* svårt kan jag lova! Mera tips tack! 😀 Nästa steg är att göra om fronten till en av plexiglas med någon smaskig design, men detta får nog vänta någon månad för det börjar att sina lite smått i pengapungen...
July 28, 2003
April 22, 2004
June 28, 2002
SexMachine wrote: EFtersom det serut som att du har ormar i din burk så rekomenderar jag medusa som motiv;-) Snyggt bygge!
Ja det med ormar har jag faktiskt inte tänkt på....och det ser juh faktiskt ur lite som en "ormgrop" 🙂 Hittade inte nått bra motiv på en medusa, det får inte vara allt för avancerat för då får jag nog inte till det snyggt med gravyren! Men jag råkade ramla över en bild på en grön mamba, så den kanske det blir...
June 28, 2002
Relaxia wrote: Det blir verkligen snyggt!
Undrar bara, den dära kabelstrumpan. Var fick du tag på den? och pris?
Kabelstrumpan är köpt på http://www.nathell.com och kostade 129kr, ser nu att de har plockat bort den gröna och har bara röd och blå kvar. (kanske bara är tillfälligt vad vet jag).
June 28, 2002
Nu har jag genomfört graveringen och jag kan säga att det blev sådära....Det var mkt svårare att gravera med dremelkopian än vad jag hade trott, det gäller att hela tiden dra från vänster till höger annars så är det lätt att den hackar till. Jag tror att det skulle vara mkt lättare om man hade använt en speciell gravyrpenna. Motivet blev iaf en orm, för att mina kablar i lådan ser nästan ut som ormar så jag tänkte...varför inte en lite orm?! Så här blev iaf resultatet:
[Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)