October 27, 2001
Biblo wrote: [quote=PaiN]Snyggt! Jag hoppas att ni har planerat att såga ut ett luftintag, annars blir det nog lite varmt inne i lådan. 🙂
Mm.. vi får se det... jag vet inte riktigt hur den fungerar.. kan den blåsa ut luften där bak?..
Om det inte kommer in någon luft kan det inte heller komma ut någon 😛
Det räcker nog med att ni har en lagom stor öppningen, eller skåror i plexit. Då suger nätagget ut all varmluft och där med tvingar in ny svalare luft (genom de nya öppningarna).
August 24, 2002
Fackamato wrote: Tveksam på prestandan på via's grejor. Hur funkar det att spela upp xvid med ac3, dvd:or, sådana saker? Hur är operativsystemet?
Xvid funkar fint! DVD har jag ej testat på den, då den saknar DVD-spelare För övrigt kan nämnas att det går att spela Divx/xvid via mappade enheter utan problem. Jag har inte stött på några problem relaterade till VIA:s hårdvara.
Operativsystemet flyter bra. Operativsystemt är Windows XP Proffesional numer då MCE var i stort sätt värdelöst, myHTPC har allt man behöver.. Finns ändå mycket goda potensialer för framtiden.
Jag körde PCMark02 och 04:
Någon som kan komentera siffrorna? Har ingen aning om vad de ska ligga på.
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
August 24, 2002
NH|SiBBoR wrote: Biblo, vart fick du tag på MCE då? trodde inte det skulle fungera att installera på vanliga datorer, om man inte hade typ Comcrap-mobo eller så. Jag är lite sugen på att testa det nämligen 🙂
Det jag fick låna var en Beta av en vän.
MCE är ett litet extra program, windows är sig precis likt.
Du kan ju PM:a
1 Guest(s)