August 25, 2004
MEN! Nordic Hardware vill av någon anledning inte se att folk svarar i denna tråd! Har sagt åt den att "Bevaka det här ämnet för svar" men tydligen inte x(
Jaja. Nu kommer resultatet och reaktionen.
Eric aka jaguLaren:
Jag besitter en Pentax Optio S, en riktigt liten en. Inköpt för att agera fickkamera. Är inte annat än riktigt nöjd.
Snull:
Den var runt 3-4cm skulle jag gissa på. Är inte nån höjdare på att upskatta längd, men lite längre än från tumspetsen till första leden iaf.
Relaxia
Enligt mig har det gått väldigt enkelt, det krävs bara lite tålamod. Jag är inte ens särskilt stabil på hand och lyckas ändå få ett hyffsat resultat. Köp en liten skiva och testa dig fram.
DexiL:
Mighty shit! 😀
Jag tror det är likadant på kinesiska... Stället jag fick bilden ifrån påstår detta iaf.
Kr4Ntz:
Jag använder den billigaste som fanns på clas-ohlson. Kostade 98kr. (art. nr: 32-7026)
Bilder på detta finns en bit ner.
Det är nu några dagar sedan hon fick tavlan och här kommer lite bilder för de som ville se och höra hur det gick. 🙂
(Det är för övrigt fortfarande ingen som har listat ut vad som står runt det kinesiska tecknet)
Nu är alltså presenten levererad och jag kan inte påstå annat än att hon blev glad 😀 Här kommer en hög med bilder också 😛
[Image Can Not Be Found]
En liten nöt var hur jag skulle frakta denna 50*40cm stora tingest 6 mil utan att skada dito. Lösningen fick bli en tavel/dokumentfraktare.
[Image Can Not Be Found]
Först fick hon körlektioner av sina föräldrar bland annat, 11 st till antalet.
[Image Can Not Be Found]
Efter det var den stora stunden inne. Först förstod hon inte vad det var, men hon tyckte den var fin. Efter att jag hade förklarat och kopplat i elkabeln blev hon mycket mer intresserad hon exhalterad 🙂
[Image Can Not Be Found]
Vi satte lite svart papper bakom för att tapeten inte skulle "störa" ljuset vid mörker. Blixten gör däremot inte aluminiumet rätta.
[Image Can Not Be Found]
Denna bild visar lite tydligare hur det ser ut för det mänskliga ögat.
[Image Can Not Be Found]
En bild tagen från lite mindre avstånd.
[Image Can Not Be Found]
Och med belysningen på.
[Image Can Not Be Found]
Till sist i mörker.
[Image Can Not Be Found]
Sladdarna med fotströmbrytare. (igen, för Kr4Ntz)
Den kopplas helt enkelt ifrån genom att man trampar på kontakten.
[Image Can Not Be Found]
Helgen efter på en spelning i slottsbacken 🙂
August 25, 2004
Relaxia:
Jepp 🙂
Vad är ett "kandklapp relä"?
Fält:
Det är just det som är poängen med gravyr. Plexiglas är som du vet genomskinligt, det reflekterar ljus väldigt dåligt. Om man däremot graverar (gör spår i) plexiskivan reflekterar just det man har graverat ljus.
Förstår du?
2 Guest(s)