January 7, 2004
January 7, 2004
Hart jobbat lite mer på sidopanelen nu 🙂
har lekt lite med olika texturer och klarlack.
[Image Can Not Be Found]
Texturen i den innersta ringen gjordes genom att göra en vansinnig massa punkter
[Image Can Not Be Found]
Den yttre texturen består av massa grova linjer
[Image Can Not Be Found]
Kommer mer bilder när jag har låtit dremlen fräsa lite mer 🙂
January 7, 2004
January 7, 2004
May 1, 2003
[WP@ wrote: WOLVERINE][quote=Marron]Imponerande 😀
Får man fårga hur mkt du lagt ner i tid och pengar på det hela?
Jag har faktiskt ruskigt dålig koll på vad det har kostat. Men det är för mycke och tagit för lång tid har det med gjort,skulle tippa på runt 4k och ett par hundra timmar 🙂
Okej, men det brukar ju vara vägen fram som brukar vara den roligaste =)
May 17, 2004
ingen i sitt rätta tillstånd skulle vända ryggen mot denna. jag själv kan inte förstå hur jag kan ha missat det här. Noddis skapa för guds skull en egen sektion på NH-sidan för sådana som denna 😀 en hall of fame så man kan beundra dem och ge dem mer reklam än vad de är värda 😉 fortsätt med arbetet! beundrar mäst av allt den nya sidopanelens besmyckning, briljant och klockren är hela lådan 😀 själv gillar jag inte stilen men den är i allt rent beundransvärd och vackert gjord.
January 7, 2004
Tyrfing wrote: Brutalt snyggt, garanterat den snyggaste graveringen jag sett hitils.
ps. måste fråga vad som hände med dom andra panelerna?
Dom ligger o skräpar här 🙂 Har fortfarande 50x70cm Pentagram o skalle hängandes på väggen. blev aldrig riktigt nöjd med den gravyren. Men jag funderar på att fixa till den.
November 18, 2003
Blev äntligen klar med Demongravyren idag. Att fylla i alla linjer med Uv-färg var nog en av de tråkigaste saker jag gjort, men det var värt det!!
Med normal belysning ser det ut som en vanlig gravyr
Men när mörkret faller vaknar demonen!! Mouhahahaaaaa 😀
satt du och fyllde i för hand ? 🙁 ... jag hade bara hällt på färg och sen strykit av med skrapkort ... fast det hade nog inte blivigt hälften så snyggt........ Du kan inte slänga upp ett galleri med alla bilder ? .. orkar inte rota igenom alla sidor efter bilder ...
January 7, 2004
XiRe`uNga wrote: [quote=[WP@]WOLVERINE]--==Liten Update==--
Blev äntligen klar med Demongravyren idag. Att fylla i alla linjer med Uv-färg var nog en av de tråkigaste saker jag gjort, men det var värt det!!
Med normal belysning ser det ut som en vanlig gravyr
Men när mörkret faller vaknar demonen!! Mouhahahaaaaa 😀
satt du och fyllde i för hand ? 🙁 ... jag hade bara hällt på färg och sen strykit av med skrapkort ... fast det hade nog inte blivigt hälften så snyggt........ Du kan inte slänga upp ett galleri med alla bilder ? .. orkar inte rota igenom alla sidor efter bilder ...
Kolla länken i min signatur där finns en kompakt version av loggen
August 14, 2001
Otroligt snygg! såg att du gjort det jag tänkt göra med, måla plexi med UV-färg... jag som tänkte bli först med det... hade faktiskt inte sett den idén förens idag... synd att någon tänkt på det innan... alltid kul att vara först, hade dock tänkt göra lite på annat sätt, ändå väldigt snyggt gjort! din kopplingsbox har jag med haft tankar på att göra en liknande.. irriterande me nån som tänker samma som en själv 😛 tror dock ändå jag fortsätter mitt som jag tänkt mig blir förhoppningsvis ändå relativt stora skillnader... mitt kommer troligtvis aldrig bli lika snyggt.. bra jobbat!
1 Guest(s)