January 7, 2004
DraGoN wrote: Förbannat snyggt.. bra jobbat en 100 poängare. Snyggaste chassit jag sett genom mina tider.
Vad skulle det kosta att köpa ett sånt?
Kan tänka mig att de tar minst en månad att bygga ett eller?
Vad ett sånt här chassi skulle kosta i butik kan jag endast gissa på. jag antar att det inte skulle bli billigt en vanlig Sunbeam plexicase går ju på 1100:- så det skulle handla om några tusenlappar. Hur lång tid det tar att bygga ett beror ju på, när jag startade hadde jag ju aldrig byggt ett chassi förr så man har ju gjort sina misstag 🙂
Nu när jag vet alla mått och hur jag ska gå till väga hadde jag kunnat slänga ihop en låda på en vecka 🙂 Det som är jobbigt med ett bygge av denna typ är den eviga väntan på delar. Nu har jag kommit till en punkt där jag inte kan göra mer pga långsamma leveranser ifrån Gtek. Det är jobbigt som fan när inspirationen och arbetsglädjen flödar :/
November 21, 2003
Det snyggaste du gjort på den är Moderkortsplattan..
Förövrigt är allt annat superb oxa.. maffiga gravyrer och vilket jobb att göra själva chassit enbart..
Kankse börjar bli lite många gravyrer känns det som.. dock vet jag inte hur det ser ut i mörker med allt Glowing and Going så att säga.. Väntar på en vacker bild på det =)
Och det här med att byta tema? det orkar du inte va? =) för M-korts plåten ska du ha kvar.. den är GRYM.. som resten av arbetet.. men värre.. typ..
January 7, 2004
October 11, 2002
matsansan wrote: [quote=Jiggly]Riktigt snyggt! Men varför dessa djävuls- och satanistgrejer som motiv på sidorna? :cy:
Haha, de gör ju mycket till utseendet ju! Du vet att man kan ha andra prylar än Nalle Puh på lådan va? 😉
Va? Kan man?
Uppenbarligen var det inte motivet i sig jag syftade på, utan om han var värsta satanist-dyrkaren eller nåt, för jag hade då aldrig gjort en upp-och-ner-på-vänd stjärna på mitt chassi eller något annat.. :cy:
January 7, 2004
May 11, 2003
Jiggly wrote: [quote=matsansan][quote=Jiggly]Riktigt snyggt! Men varför dessa djävuls- och satanistgrejer som motiv på sidorna? :cy:
Haha, de gör ju mycket till utseendet ju! Du vet att man kan ha andra prylar än Nalle Puh på lådan va? 😉
Va? Kan man?
Uppenbarligen var det inte motivet i sig jag syftade på, utan om han var värsta satanist-dyrkaren eller nåt, för jag hade då aldrig gjort en upp-och-ner-på-vänd stjärna på mitt chassi eller något annat.. :cy:
Det kvittar väl om han är satanist? vi skall ge respons för hans låda och inte vad hans pappa heter eller något annat helt ointressant i den här tråden..
January 7, 2004
May 22, 2001
[WP@ wrote: WOLVERINE]Nu har jag kommit till en punkt där jag inte kan göra mer pga långsamma leveranser ifrån Gtek. Det är jobbigt som fan när inspirationen och arbetsglädjen flödar :/
Jo förstår att de är jobbigt när de blir så...
Fortsätt på ditt fina arbete..
Jo kan tänka mig att de landar runt 3-5.000:-
/Dragon
October 11, 2002
Plexan wrote: [quote=Jiggly][quote=matsansan][quote=Jiggly]Riktigt snyggt! Men varför dessa djävuls- och satanistgrejer som motiv på sidorna? :cy:
Va? Kan man?
Det kvittar väl om han är satanist? vi skall ge respons för hans låda och inte vad hans pappa heter eller något annat helt ointressant i den här tråden..
Och det var inte det jag gjorde då? Jag GAV RESPONS på lådan genom att fråga varför han valde just de motiven. 👿
4 Guest(s)