January 7, 2004
--==Liten Update==--
Blev äntligen klar med Demongravyren idag. Att fylla i alla linjer med Uv-färg var nog en av de tråkigaste saker jag gjort, men det var värt det!!
Med normal belysning ser det ut som en vanlig gravyr
[Image Can Not Be Found]
Men när mörkret faller vaknar demonen!! Mouhahahaaaaa 😀
[Image Can Not Be Found]
January 7, 2004
x-per wrote: Det ser så jäkla enormt grymmt snyggt ut!
Vad använder du för någon mall eller gör du det på frihand?
Motiven är gjorda först frihand med penna på plexit, jag ritade efter bild på skärmen. Jag kunde nämligen inte skriva ut dom för patronerna i skrivaren har varit tomma snart ett år :/ Men de funkade ju ändå 🙂
February 12, 2003
[WP@ wrote: WOLVERINE][quote=x-per]Det ser så jäkla enormt grymmt snyggt ut!
Vad använder du för någon mall eller gör du det på frihand?
Motiven är gjorda först frihand med penna på plexit, jag ritade efter bild på skärmen. Jag kunde nämligen inte skriva ut dom för patronerna i skrivaren har varit tomma snart ett år :/ Men de funkade ju ändå 🙂
Jag har alltid hatat plexichassien men nu när jag såg ditt så var jag bara tvungen att beställa hem lite plexi!
För att vara på frihand så blev det extremt bra!
När kommer bilderna på det färdiga chassiet?
January 7, 2004
October 19, 2002
February 12, 2003
Gueno wrote: Oävet har jag aldrig hört talas om..
Å jag sov inte.Måste man fylla i Uv-färg?
Trodde att det bara var att belysa från sidan så träder mönstret fram.
Jodå mönstret syns också även utan UV-färg men UV-färg syns det betydligt coolare med och är dessutom snyggt!
January 7, 2004
Gueno wrote: Oävet har jag aldrig hört talas om..
Å jag sov inte.Måste man fylla i Uv-färg?
Trodde att det bara var att belysa från sidan så träder mönstret fram.
Jo det stämmer att mönstret träder fram om man belyser ifrån sidan men jag ville ha mer glöd än så, därför va uvfärgen ett bra alternativ.
November 4, 2001
skiroy wrote: [quote=chrippaz]Oävet?
Oävet= Inte så dåligt, ganska bra.
Ungefär så...sovit på svenskan i skolan?
Nej, jag anser mig själv ha ett relativt stort ordföråd och bra ordkunskap men ovät har jag aldrig hört om jag ska vara ärlig. Har väll blivit så helt enkelt. Men det är ju aldrig försent att lära sig någonting nytt.
December 7, 2001
chrippaz wrote: [quote=skiroy][quote=chrippaz]Oävet?
Oävet= Inte så dåligt, ganska bra.
Ungefär så...sovit på svenskan i skolan?
Nej, jag anser mig själv ha ett relativt stort ordföråd och bra ordkunskap men ovät har jag aldrig hört om jag ska vara ärlig. Har väll blivit så helt enkelt. Men det är ju aldrig försent att lära sig någonting nytt.
aldrig heller hört oävet 😕
1 Guest(s)