January 7, 2004
Offline-=Final Update=-
Så nu är bygget klart!
Nu kommer det vara tyst ifrån mig ett tag pga ett nytt stort projekt. Det är nästan lite trist att vara färdig med bygget för detta har varit det absolut roligaste bygget jag gjort än så länge.
Här kommer nu lite bilder på det färdiga systemet håll till godo.
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
/Ill be back!!
January 7, 2004
OfflineJanuary 7, 2004
OfflineApril 20, 2002
OfflineJa som vanligt med dina projekt kan jag inte säga annat än Underbart!
Detta är helt klart ditt bästa jobb och jag ser fram emot nästa skapelse.
Lycka till!
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
January 7, 2004
OfflineApril 20, 2002
OfflineOfftopicfråga...:D
Är det du på avataren?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
January 7, 2004
OfflineMay 3, 2004
OfflineBelGarath wrote: grymt bra gjort men jag skulle haft kvar den helsvarta sockeln och målat skärmen/musen/tgbordet svart och gjort något liknande mönster på den som är på lådan
Word... Skärm, mus och tgb i pianolack, då hade jag dregglat. Dock vart det typ den snyggaste svenska modden jag sett trots jag inte gillade den helt...
January 6, 2003
OfflineJ*vligt snyggt Wolverine jag måste säga att jag är imponerad. Bara en fråga. Vart tog bladgulden vägen som du snackade om i början? Det skulle deffinitivt gjort pricken över i. Sen ska man fundera över hur man ska kunna bräcka det där. 😀
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
1 Guest(s)

Log In