January 7, 2004
Offline-=Liten Update=-
Gjorde ett första test idag med all hårdvara på plats jag skrotade som sagt ramen och satte ihop kuben med kemiskt stål istället vilket fungerade alldeles ypperligt 🙂 Här har ni 2 bilder på burken in action
[Image Can Not Be Found]
Och en nightshot 😀
[Image Can Not Be Found]
Det är fortfarande en hel del som ska fixas bla reset och powerknapp,Dra ut usb portar till bakstycket,belysning,fläktar,sockeln ska snyggas till mm mm. Men datorn är iallafall brukbar nu 🙂 Mera bilder kommer så småningom....
January 7, 2004
OfflineJanuary 7, 2004
OfflineFan nu blev jag stolt Min låda har hamnat på Gruntvilles Featured Mod 🙂
http://www.gruntville.com <--Min mod förstaside news 😀
March 14, 2001
Offline[WP@ wrote: WOLVERINE]Fan nu blev jag stolt Min låda har hamnat på Gruntvilles Featured Mod 🙂
http://www.gruntville.com <--Min mod förstaside news :D
Häftigt.. 🙂
January 7, 2004
Offline-=Uppdatering=-
Nu är det dags att ta itu med tangentbord,mus och monitor 🙂
Jag började med ett gammalt IBM tangentbord som va fult som stryk men efter lite lek med plastic padding och färg så börjar det bli lite Hellraiseraktigt 😀
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
Jag kletade först på Plastic padding för att få lite textur sen slipade jag och skar bort alla vassa kanter och grundade med matt svart. Därefter blandade jag lite rött och svart och körde lite "Dry Brushing" resultatet blev riktigt bra. Jag ska lägga till ett par färgtoner till så att jag får en mera torkad hud look på det hela, fler bilder kommer lite senare idag.
January 7, 2004
OfflineApril 29, 2004
OfflineJanuary 7, 2004
Offline-=UPDATE=-
Äntligen!!!
Nu är jag klar med mitt tangentbord till kuben 🙂 detta var ett vansinnigt slit men det var det värt minsann. Här följer en flock bilder.
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
Visst blev det en smula Hellraiseraktigt, det tycker iallafall jag 🙂 Nu är det musens tur härnäst och sen monitorn.
ps
Bokstäverna är medvetet slarvigt gjorda så plz påpeka inte det för jag vet att inget är exakt på detta tangentbord och det är exakt vad jag var ute efter 🙂
1 Guest(s)

Log In