January 7, 2004
OfflineNu har jag tagit lite bilder idagsljus där tangentbordet inte ser som förbaskat brunt ut 🙂
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
Mera kommer när jag börjar på Musmodden som är härnäst 🙂
January 6, 2003
OfflineDe senare bilderna blev lite bättre för de innan såg ut som om nån smetat på ett lager chokladkräm över hela.
Å du Wolverine är det du på näst sista bilden eller är det det egentliga geniet bakom modden och du bara dukumenterar det och tar hela äran?

EDIT: Såg inlägget föra mitt så jag antar att det inte var du på bilden men resten av min fråga kvarstår. 
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
January 7, 2004
Offline-=Update=-
Sådärja! 🙂 Nu har jag fixat till en mus till datorn med. Och här följer lite bilder på min musmodd.
Först en bild på offret det är en Trust 450l optiskt mus billig men väl fungerande.
[Image Can Not Be Found]
Sen var det dags för demontering
[Image Can Not Be Found]
Bring me the head of Action Man!!!! And some plastic padding ffs!!! 😀
[Image Can Not Be Found]
Mattsvart Grundfärg
[Image Can Not Be Found]
Röda highlights
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
Bruna highlights
[Image Can Not Be Found]
Och till sist lite ljusgrått
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
Nu återstår bara sladden till tangentbordet och monitorn 🙂
April 20, 2002
OfflineJa jag kan inte komma på något annat att säga som inte är sagt.
Helt otroligt alltså. Att du ens kommer på tanken förbryllar mig.
Att du sen kan göra det till verklighet och få det så otroligt perfekt som det blir är en större gåta än universum.
Du är en gud inom moddning och skulle förmodligen kunna bli otroligt rik på försäljning av diverse moddade saker.
Lycka till med nästa projekt(monitorn va?) 😛
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
1 Guest(s)

Log In