January 7, 2004
Offlineboogey wrote: Mäktiga idéer du kommer på.
Målat mycket Warhammer i dina dagar förresten? 🙂
Nope jag har faktiskt aldrig målat Warhammer, den frågan har jag fått många gånger. Men jag har byggt en hel del Modeller fast mest båtar och flyg. De enda gubbar jag har gett mig på var till ett gammalt brädspel jag hadde som hette Hero Quest köpte det för herrans många år sen. Sedan jag spelat det på Amigan 😀 (huga nu känner man sig gammal) 😀
August 8, 2003
Offlinedesdecado wrote: Du borde haft runskrift på tangentbordet istället för det vanliga alfabetet... 8)
Runskrift har inget med Hellraiser att göra, han försöker följa ett tema antar jag.
Grymt snyggt. Måste vara svinkul att vara sådär händig, blir lite avis. 😉
Gillar effekten på musen som liknar skrapad metall.
April 13, 2004
OfflineGueno wrote: [quote=[WP@]WOLVERINE]*Skräckbild*
Fatta va jag skulle skita knäck om jag vakna mitt i natten och såg det där. :cy:
Mjo, ett litet tips är väl att inte visa din dotter det, om du inte vill ha henne klängades hos dig i sängen de närmsta månaderna. 😉
Jag hade inte ens vågat bygga det. :bgrin:
July 14, 2003
OfflineVurt wrote: [quote=desdecado]Du borde haft runskrift på tangentbordet istället för det vanliga alfabetet... 8)
Runskrift har inget med Hellraiser att göra, han försöker följa ett tema antar jag.
Grymt snyggt. Måste vara svinkul att vara sådär händig, blir lite avis. 😉
Gillar effekten på musen som liknar skrapad metall.
Runskrift var ett exempel Helge (herregud!)
Kuben och ansiktet är "hellraiser", resten är inte det; utan mer antagna saker för att förstärka en känsla.
December 27, 2003
OfflineFan nu blev jag stolt Min låda har hamnat på Gruntvilles Featured Mod
http://www.gruntville.com <--Min mod förstaside news
Sorry för att meddela dig detta mannen,
men, du är klassad elit när det gäller att karva fram saker som inte går att karva fram ur saker.
Alla här ser, och vet det.
Så, vad kan man säga ?
för att citera ett ordspråk, på ett språk som jag både tycker om, avskyr, och älskar...
"Du aer jo helt konge !"
// Zejtan
February 8, 2003
OfflineZejtaN wrote:
Fan nu blev jag stolt Min låda har hamnat på Gruntvilles Featured Mod
http://www.gruntville.com <--Min mod förstaside news
Sorry för att meddela dig detta mannen,
men, du är klassad elit när det gäller att karva fram saker som inte går att karva fram ur saker.
Alla här ser, och vet det.Så, vad kan man säga ?
för att citera ett ordspråk, på ett språk som jag både tycker om, avskyr, och älskar..."Du aer jo helt konge !"
// Zejtan
hehe ja allt de där kan man ju inte annat änn instämma i!!!
Du är härmed dremel kungen nr.1
Grymt snyggt jobbat och framför allt en klart nice idee!!!!!
*EDIT*
Bättre? 😛 (Vet förövrigt inte hur jag lyckades med det där 😮 )
1 Guest(s)

Log In