November 23, 2001
Han som dremlade slant iväg med en liten repa (1.5cm) som jag nu målat igen med en svart spritpenna, sen blev jag inte 100% nöjd med kanterna i nederkant vid hålen, ska nog sätta dit en tunn list runt innerkanten och måla gallret svart..
Nu vet jag inte vad nästa steg är.. men något mer hål med en fläkt kanske, vet dock inte var dom får plats bra i dom här lådorna, vill ju inte ha nått ivägen för fläkten..
November 23, 2001
En grej du kan göra är att byta standardfläkt och sätta denna utanpå fläktkåpan (alltså närmare cdromen), det ska gå att klämma in precis. Tejpa över glappen som blir till själva kåpan. Det man tjänar på här är att det finns strörre yta från på radiatorn som får luft på sig.
Jag har även provat att ha kåpan på utsidan, men detta är inget att rekommendera om du inte tvunget behöver mer plats för något inne i lådan.
October 10, 2002
har du någon fläkt att rekomendera som man kan sätta. Tycker de ser mycket trångt ut men de kan gå.
Har sätt vissa dom sätter den utan på. Som nedanstående länk.
http://www.overclockers.com/ar.....ndex02.asp
October 10, 2002
Satt i förmiddags och fundera och på att jag nog skulle göra ett litet bord till min Shuttle så att jag får mer plats på skrivbordet. Tog lite mått och började modellera upp den i 3D och sen skrev jag ner alla mått. Ska köpa material och bygga den snart. Någon som har tips eller ändringar som jag borde göra?
EDIT: Hittade allt material som jag behöver där hemma. Ska börja bygga så fort jag får tid över.
Mått:
[Image Can Not Be Found]
Bordet i 3D:
[Image Can Not Be Found]
February 8, 2004
November 18, 2003
MER SHUTTLEMODS ! .... och tips till er som ska ha mer fläktar i shuttlen , köp zalmans 80mm fläktar till graffekort .. dom är typ smala 😉 ...
jag håller på att modda min shuttle lite , typ lagt ner det det då finns andra saker som tar tid...
Gårdagens arbete :
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
October 10, 2002
Eric aka jaguLaren wrote: MER SHUTTLEMODS ! .... och tips till er som ska ha mer fläktar i shuttlen , köp zalmans 80mm fläktar till graffekort .. dom är typ smala 😉 ...
jag håller på att modda min shuttle lite , typ lagt ner det det då finns andra saker som tar tid...
Tack för tipser funderar på att byta 80mm fläkten så.
1 Guest(s)