October 23, 2004
RIKTIGT IMPONERAD !!!
😀 😀 😀 😀
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
August 4, 2005
September 20, 2001
Tackar 😀
Jag arbetade Helgtid mest under ca 8 månader, så det skulle kunna gjorts på 4-8 veckor om man hade arbetat heltid.
Jag hade materielkostnader på ca 2K, samt kostnader för hjälp från plåtfirma på 1,5K och sedan tillkommer kostnaderna för hårdvaran.
Då hade jag ändå stor rabatt känns det som iaf 😀 (Min morbrors firma betalade ett par tusen av kostnaderna i utbyte mot datorsupport)
July 18, 2003
Brutalt! Så jävla snyggt!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
January 7, 2004
October 16, 2003
whoa, grattis, det var du värd! 😎
BTW: kan ju slänga in länken: Länk till corsair "Mod of the month"
January 7, 2004
Edvuld wrote: Tackar, tackar pöjka
Vad snabb du var Wolverine, hann knappt se det själv innan du postade här 😉
Tänkte precis lägga in länken Bogus^ men nu slapp jag det 😉
Jag har tittat på Corsairs hemsida varje dag i ett par veckor nu för att se när jag blivit publicerad =) 😎
Tipset du fick visade ju sig vara ett bra tips 😉 Bara cpu magazine kvar då 😀 Hehe sen känns det ju trevligt att ha rätt med 🙂 Sa jag inte att du skulle ta hem det 😀
January 7, 2004
Edvuld wrote: Jo då, du hade rätt 😀
CPU Magazine sa att de skulle kolla igenom alla bidrag, och höra av sig om några veckor, så vi får la se vad som händer, den vore ju drömmen annars =P~ :pray:
JAg hoppas verkligen du får uppleva känslan när den där checken trillar ner i brevlådan 🙂 $1500 är Mucho Myso 😀
September 20, 2001
Sound-Wave wrote: Skitsnyggt! =) Byggde du den av bara två bilder och en ingame bild ? ^^ kewlt ! =) Jag diggar NOD märket! jag fattar inte hur du gjorde det =) Jag kan inte ens rita det med en penna i stor skala! =)
Yup, hade lite bilder från spelets vidoes att gå efter o så... NOD märket var itne så seriöst, om du menar det stora, mest ett test 😀
1 Guest(s)