September 20, 2001
svensk-hjälte wrote: Säger bara grattis till ett extremt chassi.
Sen att det finns bevarat för alltid gör det inte sämre. Kollade på bonus DVDn i Command & Conquer : The first decade. och ditt chassi finns med.
Tack
Jag skulle få ett ex gratis, men det har inte kommet något än, det är lite halvt...
Ville ju se själv hur det såg ut på DVDn innan alla andra...
Blev kontaktad av EA Internet Community Manager i December, och han frågade om jag ville vara med... Det hade tydligen varit en tävling där man kunde få vara med om man vann, men jag kvalade vist utan att vara med i den =)
September 16, 2002
Edvuld wrote: [quote=svensk-hjälte]Säger bara grattis till ett extremt chassi.
Sen att det finns bevarat för alltid gör det inte sämre. Kollade på bonus DVDn i Command & Conquer : The first decade. och ditt chassi finns med.
Tack
Jag skulle få ett ex gratis, men det har inte kommet något än, det är lite halvt...
Ville ju se själv hur det såg ut på DVDn innan alla andra...
Blev kontaktad av EA Internet Community Manager i December, och han frågade om jag ville vara med... Det hade tydligen varit en tävling där man kunde få vara med om man vann, men jag kvalade vist utan att vara med i den =)
Det är helt klart en bragd! Jag fick själv mitt ex idag. 🙂
January 13, 2004
March 7, 2004
Calgar wrote: [quote=svensk-hjälte] Sen att det finns bevarat för alltid gör det inte sämre. Kollade på bonus DVDn i Command & Conquer : The first decade. och ditt chassi finns med.
skit grymt.
nästan så man blir lite impad.
När skall du börja massproducera då om man törs fråga 😛
haha ;D
4 Guest(s)