May 30, 2009
May 30, 2009
May 30, 2009
damn, du har koll på hur man fotar produkter hannes.. Det där är en ren reklambild i positiv bemärkelse! Snart är det dags att blåsa upp detta jobbet på sajten på allvar.. 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
May 30, 2009
Tack Anton! Kul att du gillar dem. Jag tycker att jag har hittat ett rätt schysst sätt att fota produkterna på så kommer nog göra såhär ett tag till på det här projektet. Blir svårare att fota chassit senare. 😛 Men nu när vattenkylningen är här så kan bygget börja på allvar med chassit 😀
May 30, 2009
Haha the fitting's army is attacking! 🙂
Får känslan av att man tittar ner på en hög med människor som marscherar framåt, typ arméerna i Sagan om ringen, mörkt och dystert men ändå vackert!
May 30, 2009
May 30, 2009
May 30, 2009
Clean var ordet! 🙂
Vill fortfarande ha en för/efter bild om det finns. Om inte annat fota mot vit bakgrund så kan man jämföra med ASUS pressbilder, borde vara intressant.
Grymt jobbat i alla fall!
May 30, 2009
Anton Karmehed;1260580 wrote: Clean var ordet! 🙂
Vill fortfarande ha en för/efter bild om det finns. Om inte annat fota mot vit bakgrund så kan man jämföra med ASUS pressbilder, borde vara intressant.
Grymt jobbat i alla fall!
Patrik Blom;1260609 wrote: Håller med Anton! Men jag kan ju bara öppna upp min burk så har jag det;)
Jobba på!:)
Jag var ju inte riktigt så smart att jag tog före kort. Men. Nog leta upp någon annans senare. Är just nu och blästrar samt pulverlackar chassit. 🙂
Hehe ja som sagt, ta annars gärna en bild av moderkortet mot helt vit bakgrund med "fullt ljus" så man kan jämföra mot referensbilderna. Det om något skulle visa lekmän vilken tid och energi som läggs ner på smådetaljer.. 😉
May 30, 2009
2 Guest(s)