December 27, 2003
--Update--
Ok,
Igår påbörjades bygget, och fortgick Länge in på småtimarna. Här kommer iallfall en kort bildserie med lite tillhörande text å sånt som kan va bra, för nån, kanske, eller ?, aja, lite text får ni, Men inte mycket 😛
Bordet där pankandet har pågått, och fortfarande pågår !
[Image Can Not Be Found]
Och eftersom jag inte hadde tänkt på att ha nånting att montera delarna på, så var det till att börja leta efter nånting som skulle kunna passa till det, en platta av nått slag eller liknande.
[Image Can Not Be Found]
Pizza kartongen från kvällens middag funkade inge vidare alls....
Så det blev till att knall ain i fabriken å leta sig runt lite, som tur var fanns där inne en bokhylla med inte allt för många böcker i, och, ja, denna bokhylle sektion verkar kunna fungera hyffsat tillfredställande iallafall ❓
[Image Can Not Be Found]
Efter att ha monterat och lagt up en liten ide om hur sakerna skall vara på bordet, så var det dax att fixa ihop evapp blocket. En fyndig liten hållare anordnades
[Image Can Not Be Found]
Och efter lite fipplande med blocket så blev det nånting sånt här.
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
EFter vacumering, fyllning yada yada yada, blablabla, yada yada yada ! så var det dax att börja testa lite.
Och ja, det ser ut att bliva lite kallt iallafall !
[Image Can Not Be Found]
Och det bästa av allt är, att inte mycket av det ni ser på bilderna ovan, är kvar nu. Eftersom det har laborerats å skruvats en Hel del idag oxå. Så det kommer Snart ! en update till med nyare färskare bilder.
Ok, eftersom jag ändå har tagit mig några timmar "ledigt" från byggandet, så kan jag väll lika gärna lägga upp lite av de senaste bilderna oxå, elltså, dom som visar hur det hela faktiskt ser ut i dagens läge.
Bilderna kommer bara i en stor hög, så får ni glutta lite på dom, skriver inget till dom denna gång då det inte är så mutscho grande som skiljer sig. Men skulle ni fundera över nånting, så är det bara till att fråga.
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
August 14, 2001
så långt kom jag faktiskt så jag han läsa det 🙂 eller om jag läst det någon annan stanns, så det förstår jag, tack för upplysningen 🙂
nästa fråga då, varför blir det kallt, ser bara att det går en slang till kylblocket borde det inte behövas 2? kylan kommer pga. av tryckminskning va? eller har jag fel?
February 8, 2004
1 Guest(s)