December 7, 2011
Hej. Har några androidplattor till övers 🙂
Pastar annonsen från blocket:
Hej. Jag har 3st Binatone Homesurf 8" över. Dom är använda, men inte slitna!
Specifikation:
Märke: Binatone
Model: HomeSurf
Skärm storlek: 8"
Skärm upplösning: 800x600
Skärm typ: TFT
Skärm toutch: resistive
Processor Typ: 8901
Processor tillverkare: Telechips
Processor Speed: 667Mhz
Grafikkort: Mali200
RAM: 128MB
Lagring: 2GB
Lagrings typ: MicroSD
Max minne: 16GB
Android Version: 1.6 Donut
Mycket trevlig och billig android tablet. Perfekt till t.ex:
* Youtube
* Spel
* Surfa på internet
* Titta på film
* Arbete
Bara att koppla upp på ditt trådlösa nätverk och inse hur mycket man kan använda en "platta" till...
Det medföljer även en hel del prylar (ses på bild.):
* Binatone 8" ( Själva plattan )
* Väska / etui
* Dockningsstation
* USB kabel
* Laddare
* Hörlurar
* Manual
* CD
* Orginalkartong
Dessa plattor är väl tyvärr inte riktigt gämnförbara med te.x en Ipad, men fungerar mycket bra i förhållande till priset! Bygg kvalitén är bra, förutom ev ladduttaget direkt på tabletten. Fungerar bättre i dockan!
Dessa plattor har utbyggbart minne via microsd platsen. Där kan man ladda ner appar, och film m.m! Köper man android plattan av mig så har jag även skapat en ny image för dessa med Android 2.1, samt en svensk skriven installation guide. Rekommenderas främst av mer avancerade användare.
Så passa på nu!
1500kr för 3st
eller
650kr/st
Var vänlig respektera priserna, dom är fasta!
Finns i Sala / Västerås och ser helst affär där vi möts. Men kan kanske lösa frakt om det önskas!
Mvh
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
Sedan har jag för er NHáre även 23 st defekta, som säljes i en klump! Dom flesta har trasig toutch. En spricka eller krossad. Några har helt krossade skärmar. Dom flesta startar inte ens?
Ja, defekta som sagt! Inga tillbehör eller liknande. I varje tab sitter det 1st 2gb micro sd!
Pris? Startbud 1000kr, så ser vi vart vi
Mvh
December 7, 2011
Hej. Det är samma modell / Märke på alla! Ingen laddare, eller något annat tillbehör! Så kan vara klokt att ev köpa en av dom fungerande också, så får man med laddare med specs och docka osv.
Kan skicka om man bekostar frakt. Vi löser det isof när vi är nöjda.
Startbud noterat, om än lågt, vet inte om jag vill släppa dom för så lite. Det är 43 kr/st 🙂 Vilket känns lite low. Priser över 100kr/st börjar kännas skäligt.
Mvh
January 18, 2010
March 7, 2005
Sådär! Ska väl skriva in här!
Fick hem 3 st väl fungerande surfplattor med alla tillbehör som det stod skulle följa med. Dockningsstationen var riktigt smidig och läderskyddet var nice.
Som Coke86 själv nämner så är dessa inte några "iPad killers", de spelar inte i samma liga. Men billiga och väl fungerande surfplattor som barnen kan surfa och så på film med.
Själv ska jag bara lyckas konfigurera min PS3 Media Server så att android-enheter kan bläddra i mappar sedan har grabben en fullfjädrad "mediamaskin" 😀
Att installera 2.1 var inte direkt superavancerat, gick faktiskt ganska snabbt.
Rekommenderar affärer! Riktigt smidigt från Coke86´s sida! Ska ge betyg på rec.elmor nu.
March 7, 2005
Kan ju nämna att jag fått till så jag kan streama film från min mediaserver till plattan men jag måste försöka optimera mer för ljudet slutar streama efter ett tag (kan iofs vara för att jag kör gratisversion av ett program till android, skulle vara några tidsbegränsningar)
May 2, 2002
1 Guest(s)