April 24, 2007
Säljer äldre men två fullt fungerande Compaqlaptops i Pentium 4-klass för någon symbolisk summa (500kr?) eller hbj.
2GHz, 512MB RAM, xGB HDD.
Batterierna räcker åtminstone 1 timme vid kontinuerligt surfande, minst två timmar vid bara ordbehandling.
Det saknas trådlöst nät på dessa men med den ena laptopen följer det med ett PC CARD 3Com WiFi-G.
Obs! Finns bara en laddare. Jag KAN skaka fram en till laddare men ser hellre att du gör det om du skulle behöva en. 🙂
Lite almänna specs:
Compaq Evo Notebook N610c - World Wide QuickSpecs
mvh // Marcel
EDIT: Nytt pris 200kr eller två påsar Olw Sourcream & Peppar chips + en magnumflaska pommac. 🙂
November 7, 2011
April 24, 2007
Ha ha, precis, du svarade snabbare än du han göra din research. Det är bara wifi b & g men ingen 3G på det här PC Cardet. Undrar om 3G ens var uppfunnet när det här kortet släptes?
Men visst kan jag släppa kortet separat om det fortfarande skulle vara intressant. Datorerna lär ju med största sannolikhet gå till återvinningsstationen med tanke på intresset här. 🙂
mvh // Marcel
ari.v;1276568 wrote: Ursäkta ot: men antar du inte vill släppa enbart pckortet?, eller nu var jag för ivrig kanske. Det är inte ett 3g modem va?
November 7, 2011
April 24, 2007
Det kanske jag mycket väl tänka mig. Har du märke och modell på den?
Med vänlig hälsning,
Marcel
EDIT
https://www.nordichardware.se/.....dre-modell
Är det den vi talar om? Om den saknar HDMI så kan jag tyvärr inte använda den..
Lankan;1276694 wrote: sugen på att byta båda mot en äldre 29tums lcd teve?
April 24, 2007
April 24, 2007
1 Guest(s)