August 18, 2003
August 18, 2003
August 18, 2003
Har nu mätt med tumstock och hur de fått dom till 202mm i specen vete f*n om jag ska va ärlig och jag är ledsen för fel info men antog att de officiella siffrorna stämde.
Hursom helst från bakplåten till änden på fläns/fläkt är dom 234mm. Det sticker därutöver ut en plast kant som ska skydda fläkten som ger en total länd på 241mm. Denna bit är ju dock inga problem att ta bort om man inte är noga på skydd för fläkten.
Har du däremot tillgång till en annan kylning att smälla på dom är själva kretskortet bara 187mm långt, resten är en utstickande kylfläns + fläkten.
March 3, 2011
drizzit;1297452 wrote: Har nu mätt med tumstock och hur de fått dom till 202mm i specen vete f*n om jag ska va ärlig och jag är ledsen för fel info men antog att de officiella siffrorna stämde.
Hursom helst från bakplåten till änden på fläns/fläkt är dom 234mm. Det sticker därutöver ut en plast kant som ska skydda fläkten som ger en total länd på 241mm. Denna bit är ju dock inga problem att ta bort om man inte är noga på skydd för fläkten.
Har du däremot tillgång till en annan kylning att smälla på dom är själva kretskortet bara 187mm långt, resten är en utstickande kylfläns + fläkten.
Okej, då är de tyvärr inte intressant då jag max kan ha 200mm långt kort.
1 Guest(s)