July 20, 2007
Tjena, lite blandad kompott som skall bort efter förrådsrensning, annonsen kan komma att kompletteras. Bilder kan skickas. Allt fungerade sist det användes, men jag kan tyvärr inte lämna någon garanti på funktion då jag inte längre har möjlighet att testa.
16st 2GB stickor (DDR) Kingston (50kr styck, samtliga för 500kr)
14st 1GB stickor (DDR) Hynix, Samsung (35kr styck, samtliga för 350kr)
14st 512MB stickor (DDR) Elpida, Samsung, IBM, ProMOS (25kr styck, samtliga för 250kr)
4st Fiber Channelkort (PCI-X) Qlogic (100kr styck, alla för 350kr)
3st SCSI-diskar (73,4GB 15K RPM) med slädar för IBM-chassi (100kr styck, alla för 250kr inkl CD/DVD-läsare nedan)
1st SCSI CD/DVD läsare för IBM-chassi (ingår vid köp av diskarna ovan, eller vid köp av något annat i annonsen för 250kr och uppåt)
Allt ovanstående från diverse IBM-servers.
1st GFX (AGP) ASUS 7600GS. 50kr
1st 80x80 fläkt (3-PIN). 20kr
1st Trådlöst nätverkskort (D-link) med extern antenn. Gissar på någon form av mini-PCI (vid intresse skickar jag bild) 20kr
1st P4 3,2Ghz (TROR JAG) 50kr
Allt ovan från en Fujitsu Siemens Scaleo C - P4 3,2GHz / 1024MB / 200GB / XP MCE - - WEBHALLEN.com
Köp allt för 100kr
HHD-chassi från Plexgear (köpt på Kjell&Co) Sata (3,5")-USB 2.0
150kr
HTC-orginalskal/skydd till HTC One S. (Hard shell with Cover)
50kr
Trådlös Router (Belkin Wireless G Plus Mimo Router)
100kr
Logitech LS21 (2.1 ljud)
100kr
Jag vill bli av med grejerna, så pruta, skapa paket whatever. Kommer dock inte ge bort sakerna 🙂 Jag uppehåller mig i Östergötland, men har vägen förbi Örebro i alla fall någon gång i veckan. Annars skickar jag gärna. Alla priser är exkl frakt. Annonsen kommer även finnas på Techsweden.
Mvh Simon
July 20, 2007
Gefagahaga;1291534 wrote: Antar att dina DDR är ECC i och med att de satt i IBM-servers?
vad jag kan läsa mig till på stickorna så är det enbart på 1GB stickorna som det anges att det är ECC. Hittar inget om det på 512 och 2GB minnena. Dock känns det konstigt att det skulle ha varit blandat, eller att de kört utan ECC, men inte omöjligt. Jag skall ta och titta närmare på dem under morgondagen, och kan dra över bilder till dig om du vill?
1 Guest(s)