January 9, 2004
Hej. Jag undrar om det är någon som har kvar en gammal DVI till HDMI adapter från något gammalt grafikkort? Jag vill gärna köra både ljud och bild via HDMI till min TV och det finns bara displayport, Vga och dvi utgångar på kortet (ja det finns en HDMI audio out i Windows). Men man måste visst ha en speciell adapter som följde med kortet och jag har inte kvar den. Så snälla, om någon har en kvar får ni gärna säga till.
November 11, 2007
-Tjalve-;1287994 wrote: Jag vet inte faktiskt. Ofta är de brandade med ATI/AMD logotype men jag tror inte du kan se på pinnarna.
Sedär, jag hittade en med "ATI" på. Nu ska jag bara fundera på vilken hutlös summa jag ska kräva dig på.
PM:a mig om du inte redan hittat nåt.
January 9, 2004
Bogey;1287999 wrote: Shit osså att jag är så senil, såg en sådan på typ inet/komplott eller liknande firma för mycket liten peng, hade gärna länkat dig vännen, men det finns att köpa för nästan ingenting.
Jag beställde en hos Inet. Efter 3 månader så tog de bort min order 😉
July 30, 2010
Här finns en som kostar 119:- Vet dock inte om den funkar på just AMD korten
HDMI- till DVI-adapter > Adapter | Kjell.com
January 9, 2004
Viking1962;1288005 wrote: Här finns en som kostar 119:- Vet dock inte om den funkar på just AMD korten
HDMI- till DVI-adapter > Adapter | Kjell.com
Om du tittar så används inte alla pinnar (det saknas några). Dvs det är bara bildsignalen som kommer igenom.
July 30, 2010
-Tjalve-;1288009 wrote: Om du tittar så används inte alla pinnar (det saknas några). Dvs det är bara bildsignalen som kommer igenom.
Ok, det var tråkigt. Jag kollade genom mitt förråd med datordelar men hittade bara några DVI -> VGA. Skulle det dyka upp nåt så kan jag höra av mig
January 9, 2004
Viking1962;1288012 wrote: Ok, det var tråkigt. Jag kollade genom mitt förråd med datordelar men hittade bara några DVI -> VGA. Skulle det dyka upp nåt så kan jag höra av mig
Det uppskattas Viking. Tack 🙂
Nu har Gefagahaga tagit på sig att skicka en till mig, så ag hoppas på det bästa. Tack så jättemycket 🙂
1 Guest(s)