November 14, 2003
Hej,
Jag säljer en Samsung Galaxy Spica från Telia som är olåst, rootad (Cyanogen mod), komplett med laddare, väska, kartong och manual. Telefonen är i mycket bra skick. Bild: Image img-20120528-212315.jpg - Simplest Image Hosting. Pris 500 kr
Corsair Force 3A Series 60GB SSD-hårddisk, helt ny och plomberad förpackning, köpt på Komplett med kvitto och garanti. Länk: Corsair Force 3A Series 60GB - Solid State-disk (SSD) - Hitta lgsta pris, omdmen och information. Pris: bud
Intel i5-2310 Processor Socket-LGA1155, knappt använd, köpt på Komplett med kvitto och garanti. En Intel originalkylare och kylpasta kan fås med om så önskas. Länk: Intel Core i5 2310 2,9GHz Socket 1155 Box - Processor - Hitta lgsta pris, omdmen och information Pris: bud
MSI H61MU-E35 B3 Socket-1155 moderkort, knappt använt, köpt på Komplett med kvitto och garanti, komplett med kartong, tillbehör och manual. Länk: MSI H61MU-E35 B3 - Moderkort - Hitta lgsta pris, omdmen och information. Pris: bud
Hynix 1GB PC2-5300 DDR2 667MHz SO-DIMM med kartong, ej kvitto eller garanti. Pris: bud
Allt kan skickas mot att köparen betalaren frakten. Avhämtning i Solna eller i Stockholm enligt överenskommelse. Fler bilder kan fås. Jag reserverar mig att inte sälja om jag tycker att buden är för låga. OBS! Vänligen gör bud och ställ frågor i tråden, ej PM!
November 14, 2003
Lankan;1280055 wrote: bjuder 1000:- för allt utom telefonen jobbar i solna så kan hämta där runt 1600 eller vid lunchtid
maila mig gärna på [email]krister_landqvist (at) hotmail.com[/email] vid intresse
Nej, tack. Jag säljer hellre allting separat i så fall eftersom buden på endast processorn och hårddisken redan nu nästan är på samma nivå.
embu;1280033 wrote: Vad hade du tänkt dig för prollen??
Jag vill ha mer än nuvarande bud så jag avvaktar om fler bud inkommer.
xobos;1280045 wrote: Intel i5-2310 Processor Socket-LGA1155 + MSI H61MU-E35 B3 Socket-1155 moderkort, börjar med 600kr för båda...
Eftersom budet på endast processorn nästan är på samma nivå så ligger det budet högre.
February 27, 2008
January 18, 2007
Svårt att säga vad budet är uppe i eftersom det haglar bud i olika konstellationer - så du får gärna säga vilka bud som leder. 🙂
Jag kan bjuda 1000 kr för:
Intel i5-2310 Processor Socket-LGA1155
MSI H61MU-E35 B3 Socket-1155 moderkort
Eftersom du har fristående bud på SSDn.
November 14, 2003
henel321;1280105 wrote: Svårt att säga vad budet är uppe i eftersom det haglar bud i olika konstellationer - så du får gärna säga vilka bud som leder. 🙂
Jag kan bjuda 1000 kr för:
Intel i5-2310 Processor Socket-LGA1155
MSI H61MU-E35 B3 Socket-1155 moderkortEftersom du har fristående bud på SSDn.
Jag skulle vilja ha mer än 300 kr för moderkortet så budet gjort av grandpatzer leder.
Buden på processorn och hårddisken är på rätt nivå men jag låter budgivningen pågå tills midnatt på lördag eftersom söndag är tidigast jag har möjlighet att låta någon hämta.
January 12, 2012
Balor;1280107 wrote: Jag skulle vilja ha mer än 300 kr för moderkortet så budet gjort av grandpatzer leder.
Buden på processorn och hårddisken är på rätt nivå men jag låter budgivningen pågå tills midnatt på lördag eftersom söndag är tidigast jag har möjlighet att låta någon hämta.
Om 1200kr för moderkort + cpu +frakt(schenker eller posten skicka lätt brev) är acceptabelt pris vid snabb affär så tar jag dem gärna.
Om det behövs gå till midnatt lördag så budar jag på cpu.
November 14, 2003
grandpatzer;1280110 wrote: Om 1200kr för moderkort + cpu +frakt(schenker eller posten skicka lätt brev) är acceptabelt pris vid snabb affär så tar jag dem gärna.
Om det behövs gå till midnatt lördag så budar jag på cpu.
Det är ett acceptabelt pris, vi tar detaljerna via PM.
Budgivningen på det andra fortsätter till midnatt på lördag eftersom jag ändå inte har någon möjlighet att mötas innan dess.
January 12, 2012
Balor;1280112 wrote: Det är ett acceptabelt pris, vi tar detaljerna via PM.
Budgivningen på det andra fortsätter till midnatt på lördag eftersom jag ändå inte har någon möjlighet att mötas innan dess.
Har nu fört över betalning samt skickat PM med detaljer, hoppas du mottog betalning + mitt PM
November 14, 2003
Lasse.i;1280100 wrote: 400kr för Corsair Force 3A Series 60GB SSD. Kan hämta i Solna.
Eftersom klockan har passerat midnatt och du har det högsta budet så är du välkommen att kontakta mig via PM om du fortfarande är intresserad av SSD-hårddisken, annars fortsätter budgivningen eftersom jag inte är nöjd med det näst högsta budet.
January 27, 2007
Balor;1280184 wrote: Eftersom klockan har passerat midnatt och du har det högsta budet så är du välkommen att kontakta mig via PM om du fortfarande är intresserad av SSD-hårddisken, annars fortsätter budgivningen eftersom jag inte är nöjd med det näst högsta budet.
Om han inte intresserad så chansar jag med 450Kr och träff i Solna..
1 Guest(s)