May 14, 2003
Funderar på att sälja min ASRock ION 330. Har mest använt den för att skriva och surfa. Har installerat så den har maxat minne dvs 4 GB.
Det är ingen BD på denna version utan en DVD spelare. Inget operativ, har dock vista orginal ultimate dvs ingen oem version utan riktiga vista som jag skulle kunna sälja för ca 350 kr. Ett bra pris för "burken" att börja med skulle kunna vara 1000 kr tror jag : )
Föredrar helst om någon hämtar den, men den är liten så den ska gå att skicka. Kan lägga upp lite bilder på den sen när jag har lite mer tid : )
Om du inte hämtar den så är det förskottsbetalning som gäller. Har tradera som referens om om det efterfrågas innan betalning.
Bor 4 mil från Skövde och 2 mil från Mariestad.
Är det några frågor så är det bara att skriva, så ska jag försöka besvara dom : )
Det är med andra ord inga tillbehör till burken, dvs inget tangentbord, mus, skärm etc. Dvs ren och formaterad dator.
/nopax
Specifikationer: http://asrock.com/nettop/overv.....ifications
CPU- Intel® Atom™ 330 1.6GHz (Dual core)
OS - Microsoft® Windows® 7 / 7 64-bit / Vista™ / Vista™ 64-bit / XP / XP 64-bit compliant
Chipset - NVIDIA® ION™ graphics processor
Memory- 2GB DDR2 800 MHz memory, support dual channel, maximum memory capacity 4GB*
*Due to the CPU limitation, the actual memory size may be less than 4GB for the reservation for system usage under Windows® 32 / 64-bit OS.
VGA- NVIDIA® ION™ graphics, support DX10 / Full HD 1080p (Blu-ray / HD-DVD)* playback
HDD - 2.5" HDD 320GB
Rear I/O - 1 x HDMI (with HDMI to DVI adapter), 1 x D-Sub VGA, 6 x USB 2.0, 1 x S/PDIF (Optical)
LAN- Gigabit LAN
Sound- HD Audio 5.1 channel
System Acoustic- Below 26dB
Power Unit- 65W/19V Adapter
Dimension- 195mm (W) x 70mm (H) x 186mm (L)
Volume (liters)- 2.5L
Weight- 1.7Kg
Taget från asrocks hemsida angående info om hårdvaran.
1 Guest(s)