January 12, 2007
Tjena,
funderar på att uppgradera till senaste modellen och snäppet större, dvs G75:an. Kollar därför intresset för min befintliga burk:
[Image Can Not Be Found]
Mest relevanta specs:
+Processor - Intel® CoreT i5 Mobile 2410M
+Grafikkort - nVIDIA GeForce GTX 460M 1 500 MB
+Minne - 4 096 MB
+Lagring - 500 GB
+Optisk enhet - Ja DVD-brännare
+Bildskärm - 15,6" (1920 x 1080)
Datorn är i mycket bra begagnad skick, inga döda pixlar eller dylikt. Den har fått tangentbordet och musplattan utbytt på garanti i höstas och fungerat utmärkt sedan dess. Köptes på Webhallen som fyndvara 2012-04-07, kommer med 1 års garanti hos Webhallen (har de på alla deras fyndvaror) men tillverkargaranti gäller i 2 år. Originalkartongen (slitet) medföljer, tillsammans med allt som ingick vid köpet. Batteriet är i bra skick, håller i ca 1.5-2 timmar beroende på användning.
Jag har kompletterad med en Samsung 830 series 128Gb SSD disk, som används som OS disk (Windows 7 HP licens medföljer). SSD disken införskaffades under hösten 2012 någonstans, kan kolla upp exakt om så önskas. Kartong och kvitto till den finns givetvis.
Tänkte mig 5500kr för datorn ink Samsung disken. Hör gärna av er vid frågor/funderingar. Finns i Uppsala, hämtas på plats eller skickas mot förskottsbetalning. Goda referenser finns det gott om på rec.elmor.se.
Mvh
//Joris
1 Guest(s)