September 14, 2005
Hej!
Jag tänkte sälja min ASUS gaminglaptop som är av modellen GJ73. Använder den alldeles för lite och det är synd att en så grym speldator ska behöva stå och damma. Datorn är i kanonskick och ser ut som ny, orginalförpackning medföljer om du vill ha den. Jag bor för övrigt i Uppsala om någon inte vill ha paketet skickat per post. Pris 7000kr eller bud. + frakt. Datorn inköptes i december 2010.
[Image Can Not Be Found]
Om datorn:
Processorkraft
Den populära G73-serien har uppdaterats med de senaste versionerna av andra generationens Intel® Core i5-processor för en ännu snabbare bärbar dator. Med prestanda jämförbar med en stationär dator klarar G73 allt du begär av den från kontorstillämpningar till videokodning och spel.
Fantastiskt ljud
EAX- och THX-surroundljud ökar spelupplevelsen med realistiska effekter och stort ljud samt ger ett bättre ljud för musik och film
Alltid kall
G73SW har en iögonfallande design med unik avkylning och ljuddämpning, där två stora ventilationskanaler på baksidan för bort både värme och ljud från användaren. Det ger en sval och tyst miljö.
Bekvämligheten främst
Det ergonomiska belysta tangentbordet har en vinkel på 5 grader för att öka användbarheten även under långa spelsessioner och ytorna är gummibehandlade för att vara ännu bekvämare att använda.
Vacker grafik
G73JW använder den helt nya NVIDIA GTX 460M med ett massivt minne på 1,5 GB GDDR5. Denna nya fermi-baserade grafikprocessor har inbyggt stöd för DirectX11 vilket ger stora fördelar för spel i hög upplösning samt bättre videoprestanda.
Stats:
Core i5, 460M 2.53 GHz, 3MB
Main Memory:
4GB DDR3
Display:
17,3", (1600x900)
Video Graphics & Memory:
nVidia GTX460 1536MB GDDR5
Hard Drive:
SATA 500GB, Hybrid 7200rpm med 4GB SSD
Optical Drive:
DVD-brännare