November 28, 2015
foxzox7;1298514 wrote: När kommer bilden?
Anklagar inte men känns skumt detta.
"tänker absolut inte lägga upp på blocket" men i hans tidigare säljtrådar står det: "såld på blocket".
Kan han fixa en bild samt lapp med användarnamn har jag en kompis som kan erbjuda 2.400kr för 970 om det är oöppnat och nytt i kartong men det kortet kanske är sålt redan.
April 19, 2015
foxzox7;1298514 wrote: När kommer bilden?
Vadå när kommer bilden? Jag är endast intresserad av att ge eventuella bilder till den som ska köpa. Jag är inte här för att ta massa bilder för folk som inte ens ska köpa kortet. Så är du ej intresserad, skriv inte i denna tråd är du snäll.
DT50;1298515 wrote: Anklagar inte men känns skumt detta.
"tänker absolut inte lägga upp på blocket" men i hans tidigare säljtrådar står det: "såld på blocket".Kan han fixa en bild samt lapp med användarnamn har jag en kompis som kan erbjuda 2.400kr för 970 om det är oöppnat och nytt i kartong men det kortet kanske är sålt redan.
Ja, jag har haft uppe annonser på blocket men har bestämt mig att aldrig mer göra det för det är inte roligt. Man får otroligt mycket mail, sms från scammers och folks som ska jävlas. Därav "tänker absolut inte lägga upp på blocket".
970 kortet är sålt till användaren Live och han fick precis en sådan bild innan betalning :).
Skulle oavsett ej sälja till "kompisar" då jag endast är intresserad av folk som kan göra en snabb affär.
April 19, 2015
DT50;1298518 wrote: Men hur svårt är det att ladda upp en bild i tråden med sitt användarnamn? Om du nu sitter på korten i din ägo? Det tar 3 minuter av din tid. Jag förstår bara inte vad problemet är.
Lycka till med annonsen iaf då.
Varför skulle jag göra det? Ser ingen anledning. Den som vill ha kortet får den information den vill ha via PM.
Live fick den information, han var nöjd och betalade för kortet och det var det.
November 30, 2015
Wraaaah;1298517 wrote: Vadå när kommer bilden? Jag är endast intresserad av att ge eventuella bilder till den som ska köpa. Jag är inte här för att ta massa bilder för folk som inte ens ska köpa kortet. Så är du ej intresserad, skriv inte i denna tråd är du snäll.
Du skrämmer ju bort alla potentiella köpare genom att inte bekräfta att du faktiskt har varorna. Din logik briser lite grann. Dessutom vet du ju inte om jag var en potentiell köpare eller ej.
Tänker mest för din skull. Men du gör som du vill 🙂
April 19, 2015
foxzox7;1298520 wrote: Du skrämmer ju bort alla potentiella köpare genom att inte bekräfta att du faktiskt har varorna. Din logik briser lite grann. Dessutom vet du ju inte om jag var en potentiell köpare eller ej.
Tänker mest för din skull. Men du gör som du vill 🙂
Nu är 970 kortet redan köpt så det är avklarat. 780Ti korten sitter i en dator och jag tar inte ut dessa, tar bild om ingen ska köpa dessa för det är stökigt och riskerar att bli problem.
När någon är intresserad så kan jag gärna dela med mig av CPU-Z länk med samma användarnamn som här.
April 19, 2015
Marquzz;1298531 wrote: Luktar jäkligt skumt detta. 1000 kr för kort som brukar gå för närmare 2500 begagnade och inga bilder kommer...
Inga bilder kommer du få ta del av heller. Varför fortsätter du att skräpa ner trådar när du inte har något intresse av köpa :)?
Alla tre kort är köpa så ja, hejs.
February 27, 2008
Wraaaah;1298532 wrote: Inga bilder kommer du få ta del av heller. Varför fortsätter du att skräpa ner trådar när du inte har något intresse av köpa :)?
Alla tre kort är köpa så ja, hejs.
För att det ringer typ 2839128309 varningsklockor kanske??? Hellre att folk är snälla och hjälper varandra att slippa bli blåsta än att försöka trösta när dom väl blivit det.
2 Guest(s)