March 14, 2013
Eftersom att jag är nyreggad (finns dock på Sweclockers under samma nick) så bjuder jag 4100 kr, kan hämta eller mötas upp för säljarens trygghet.
Bor även jag i Stockholm.
Några frågor dock: Inköpsdatum? Garanti kvar? Några skönhetsfel eller andra slitningar man bör känna till?
March 19, 2003
Tjena boys.
Har försökt hitta ålder på denna, köpte i andra hand själv nämligen. Ser att de kom ut på marknaden 2011&2012.
Sökt på serienr på asus sida utan att lyckas hitta någon om ålder eller garanti info 🙁
Skicket på den är prima, inget att anmärka på.
Den har ingen OS licens så vill man köra windows så får man lösa det själv.
March 14, 2013
BarateaU, så du har mao inte kvitto eller kartong kvar? Finns det manualer eller dylikt eller är det dator samt laddare och that's it?
Märkligt att du inte fick något via asus hemsida på Serienummer. Du kan ju testa att ringa Support / Kundtjänst +46-8587-69407 och se om de kan få fram något med dina uppgifter. Det kanske visar sig att det finns garanti, då är i alla fall jag beredd att betala mer än om det saknades.
Med vänlig hälsning
xTQ
December 15, 2002
BarateaU;1288146 wrote: Specc´s: Asus ZenBook UX31, i7 1,8 ghz, 4 gb, 256 gb ssd, 13,3" led (1600x1200) 1,3 kg
Budstart vid 4k linjen?
Läs om detaljer på Asus sida:
ASUS - ASUS ZENBOOK UX31EOvansidan
[Image Can Not Be Found]För att få intryck av hur tjock den är på tjockaste stället.
[Image Can Not Be Found]Undersidan
[Image Can Not Be Found]BO skryt 😛
[Image Can Not Be Found]
Höjer mitt bud med 1000.
4500kr bjudet. Kan som sagt hämta.
1 Guest(s)