November 18, 2003
Tänkte byta min I5 750 mot en sämre processor. Ca 1-2månader gammal. Körts i stock med 0,1v undervolt större delen av tiden. Benchstabil i 4,4ghz 1,35v på luft samt runt 5ghz med kompressor och 1,45v. Provkörd med kompressor ca 1-2h så den är inte precis pressad... Kvitto och garanti samt låda finns självklart.
Vill alltså byta den mot en G6950/I3/I5 32nm cpuer för att få den integrerade grafikkretsen.
Skriv vad ni har samt hur mycket ni lägger imellan
November 18, 2003
hirsch;1251700 wrote: Jag köpte en för 1400kr igår 😉
Jaha och vart vill du komma med det då?
Jag vill egentligen byta då jag annars måste köpa en ny själv. Att sälja en 750 för 1300 och sen köpa en i3 530 för 1100:- känns inte såå värt..
Har du fler åsikter men inget intresse att köpa, ta dem över PM istället för att skräpa ner i tråden
July 11, 2006
Fördelen om du säljer ist för att byta o köper en ny är ju att du vet att du får en sprillans ny o att den fungera.
Eller i värsta fall inget kladd vid garranti ärende som då måste gå genom förra ägaren.
Så såg jag på det när jag la mitt bud på din propp, begagnad samt att om olyckan är framme så måste en RMA gå genom dig.
Men jag är juste o höjjer mitt eget bud 😀 till 1400 inkl frakt ist.
Men då vill jag ha svar på "deal or no deal" idag.
/Homie
January 26, 2010
Snowman89;1251705 wrote: Jaha och vart vill du komma med det då?
Jag vill egentligen byta då jag annars måste köpa en ny själv. Att sälja en 750 för 1300 och sen köpa en i3 530 för 1100:- känns inte såå värt..
Har du fler åsikter men inget intresse att köpa, ta dem över PM istället för att skräpa ner i tråden
Skymtar jag en gnutta irritation tro?
Det var mer för att informera om att jag inte vara intresserad längre och att jag ska skratta mig lycklig att jag fick den för 1400kr.
Lycka till med "säljandet"!
1 Guest(s)