May 27, 2009
Hej
(Har fått tag på dator så uppdaterar annonsen)
Har ett svart wii med följande
En svart dosa med motion plus inbyggt
En vit dosa utan motion plus
En nunchuck (möjligt att jag har två men vi säger en för jag just nu vet jag inte var den andra är)
En guitar hero world tour 4 gitarr
Följande spel medföljer:
Guitar hero world tour
Guitar hero metallica
Guitar hero warriors of rock (bara det + gitarr kostar 999kr om man bortser från cdon.coms erbjudande)
Wii Party (som mario party fast wii gubbar), skitkul om man är två eller fler (finns ett game-mode för 2 spelare)
Wii sports och Wii sports resort
Wii't är köpt strax efter jul, har inget kvitto på det men jag har kartong och alla prylar.
Dessutom glömde tanten på mediamarkt att trycka dit klisterlappen som tar bort garantin om man bryter och jag har kollat med mediamarkt i uppsala och det är ok att komma utan kvitto iom serienr så man kan ju lämna tillbaka det på öppet köp om man bara vill ha tillbehören.
Jag finns lite utanför Sala, men jag har bil, dock 280kr minus på kortet. Betalar ni in det kan jag dock åka hur långt som helst. Annars är det sthlm/västerås/uppsala etc som gäller, har drygt 15 liter i bilen och den drar 0.7l/mil.
AFFÄREN SKA SKE IDAG(ikväll) DÅ JAG ÄR I STORT OCH AKUT BEHOV AV PENGAR!!!
PMA eller smsa 0700994353
Pris: Bud. Game erbjuder 1200kr för bara konsollen så vi börjar med 1200kr som startbud. Bäst bud när jag vaknar runt 18-19 får ta grejerna. Skriv erat nummer privat om ni ska buda, så jag kan ringa upp. Har ni inte pengar så buda inte
1 Guest(s)